کد خبر : 127859
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 15:00

مسابقات ورزشی بانوان کشورهای آسیایی سال ۲۰۱۸ در تبریز برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی بانوان کشورهای آسیایی سال ۲۰۱۸ در تبریز برگزار می‌شود

معاون امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات ورزش بانوان کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات در مراحل آماده‌سازی به سر می‌برد که امیدواریم در ۵ رشته مختلف ورزشی برگزار شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، لیلا جاویدان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد معاونت امور ورزش بانوان استان اظهار داشت: از تیرماه سال جاری تاکنون دو سند توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی در معاونت امور بانوان تدوین شده که در این اسناد برای توسعه ورزش بانوان در استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: در زمینه توسعه ورزش قهرمانی بانوان در برش یک ساله در نظر گرفته بانوان ملی پوش تربیت داده شود تا در سال‌های آینده در مسابقات قهرمانی آسیایی و المپیک شرکت کنند.

معاون امور ورزش بانوان استان با اشاره به برگزاری اردوهای استعدادیابی ورزش بانوان در مدارس استان اظهار داشت: به منظور ساماندهی استعدادهای ورزشی به صورت سازمان دهی شده ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در سال جاری در ۱۹ رشته ورزشی مختلف مورد استعدادیابی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته‌اند.

وی در مورد سایر اقدامات این معاونت در سال جاری اظهار داشت: اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، برگزاری اردوی آماده‌سازی داوران و مربیان و موظف کردن شهرستان‌های استان برای ایجاد یک تیم ورزشی بانوان از جمله اقدامات این اداره کل در حوزه ورزش بانوان است.

جاویدان همچنین ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های تغذیه و مهارت‌های زندگی، فعالیت ۲۶۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در استان و فعال کردن ورزش بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان از سایر اقدامات این اداره کل است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزش بانوان کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات در مراحل آماده سازی به سر می‌برد که امیدواریم این مسابقات در ۵ رشته مختلف ورزشی اعم از رشته‌های کاراته، تکواندو، وشو، شمشیربازی و والیبال به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ با حضور بانوان کشورهای اسلامی برگزار شود.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان از رشد ۲۰ درصدی ورزش همگانی در بین بانوان استان در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله همایش‌های پیاده روی و کوهروی، مسابقات مختلف ورزش همگانی و برنامه استعدادیابی از سه هزار بانو در رشته بدمینتون از جمله موارد تأثیرگذار در زمینه توسعه ورزش همگانی در استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.