کد خبر : 127822
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 ژانویه 2017 - 12:59

فعالیت “رسانه های ارزشی” کمتر از نبرد در سوریه نیست

فعالیت “رسانه های ارزشی” کمتر از نبرد در سوریه نیست

سردار سعید قاسمی گفت:فعالیت خبرنگاران واصحاب رسانه در راستای ارزش های انقلاب اسلامی در وضعیت فعلی کمتر از نبرد در سوریه نیست.

به گزارش شبسترنیوز،سعید قاسمی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات آذربایجان شرقی با تبریک فرا رسیدن سالگرد ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خداوند متعال  را شاکر هستم که در مقطعی زندگی کرده ام که مسیحی چون امام خمینی(ره) وجود داشت که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

وی اظهار کرد:اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد معلوم نبود در چه شرایطی قرار مییافتیم و باد و نسیم انقلاب اسلامی با تلاش امام خمینی(ره) وزیده و تحول عظیمی ایجاد شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:در دوران ستم شاهی ،بی قید و بندی جزو افتخارات بوده و مبانی ارزشی در جامعه مفهومی نداشت.

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر معرفی و تبیین دوران ستم شاهی به نسل جدید و نوجوانان و جوانان بیان کرد:نوجوانان باید بدانند که شاه چگونه پدیده شیطانی بود .

وی اظهار داشت:انقلاب اسلامی در شرایط سخت و اوج نتوانستن ها اتفاق افتاده و با آینده نگری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری را پشت سرگذاشته است.

سردار قاسمی با اشاره به اهمیت وجود رسانه ها در جامعه عنوان کرد:رسانه های  ارزشی  و خبرنگاران هر نفرشان به تنهایی یک گردان هستند و می توانند گرمی بخش ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی باشند و رسانه ها در مردم و جامعه تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد:فعالیت خبرنگاران واصحاب رسانه در راستای ارزش های انقلاب اسلامی  در وضعیت فعلی کمتر از نبرد در سوریه نیست و اصحاب رسانه نقش مهمی در جامعه دارند.

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از وضعیت موجود رسانه ای تصریح کرد:نحس ترین قراردادها در شرایطی اتفاق می افتد که کسی حق ندارد حرفی بزند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد:اکنون انقلاب اسلامی به برکت وجود ولی فقیهی شجاع،بصیر و عالم به عنوان کشتیبان نظام و وجود مردم که علی رغم همه فشار ها ول کن انقلاب نیستند مسیر خود را ادامه می دهد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.