کد خبر : 127754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 11:35

تلاش گسترش فولاد و ماشین‌سازی برای کسب نخستین برد نیم فصل

تلاش گسترش فولاد و ماشین‌سازی برای کسب نخستین برد نیم فصل

تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز در حالی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به دیدار هم می‌روند که هر دو تیم برای ثبت نخستین برد خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال انگیزه‌ای مضاعف دارند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، دو تیم گسترش فولاد تبریز و ماشین‌سازی از ساعت ۱۵:۰۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم به پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار نیاز دارند.

گسترش فولاد در دیدار هفته گذشته خود، پیکان را در تهران با نتیجه یک-یک در تهران متوقف کرد تا همچنان باانگیزه به دنبال ثبت نخستین پیروزی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر باشد. کسب سه امتیاز این بازی ازاین‌جهت برای شاگردان کمالوند پراهمیت است که می‌تواند آن‌ها را تا رده ششم جدول بالا ببرد. به همین دلیل آن‌ها تمامی تلاش خود را برای فشار روی دروازه ماشین‌سازی انجام خواهند داد.

در آن‌سوی میدان ماشین‌سازی تبریز با سرمربی جدیدش از دو بازی اخیر خود دو امتیاز کسب کرده و روند شکست‌های متوالی خود را به‌پایان رسانده است. بااین‌حال سبزپوشان تبریزی برای خروج از منطقه بحران باید فاصله شش امتیازی خود با تیم سیزدهم جدول را جبران کنند.

شاگردان کاظمی می‌توانند با پیروزی از این بازی انگیزه‌های خود را برای بقا در لیگ افزایش دهند. بدون شک مهم‌ترین خبر این روزهای ماشین‌سازی، جدایی آندرانیک تیموریان از این تیم و پیوستنش به استقلال تهران است. انتقالی که بحث‌های بسیاری را در مورد آینده خط هافبک ماشین‌سازی ایجاد خواهد کرد.

سبزقبایان احمد کامدار را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و باید دید فرهاد کاظمی کدام بازیکن را جایگزین او خواهد کرد. این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل شهاب زاهدی، حمید علی عسگری، حسین ابراهیمی، فردین عابدینی و محمد رحمتی را جذب کرده است تا با توجه به جدایی چند بازیکن نامدارش چهره‌ای جدید به خود بگیرد.

در نقطه مقابل گسترش فولاد شاید شیمبا را برای این بازی در اختیار نداشته باشد. این بازیکن هفته گذشته در دقیقه ۱۷ بازی با پیکان مصدوم شد و جای خود را به یوسف سیدی داد. مصدومیتی که جدی به نظر می‌رسد تا شاید این بار هم سیدی زوج خالقی فر در خط حمله آبی‌های تبریز باشد.

دیدار دو تیم در دور رفت لیگ برتر که به میزبانی ماشین‌سازی در همین ورزشگاه برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به‌پایان رسید. شاگردان کاظمی با ۲ تساوی و ۳ باخت از ۵ دیدار اخیر به مصاف گسترش می‌روند. تیم میزبان نیز پس از ۳ برد و ۲ تساوی به مصاف همشهری خود خواهد رفت.

ماشین‌سازی با برتری در این دیدار ۱۱ امتیازی شده و با یک امتیاز اختلاف نسبت به صبای قم در رده شانزدهم جدول باقی خواهد ماند. گسترش فولاد نیز با سه امتیاز این دیدار ۲۴ امتیازی شده و در بهترین حالت به رده ششم جدول می‌رسد.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و گسترش فولاد از ساعت ۱۵:۰۰ امروز با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.