کد خبر : 127626
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2017 - 12:46

نامه ضدایرانی مقامات پیشین واشنگتن به ترامپ برای همکاری با منافقین

نامه ضدایرانی مقامات پیشین واشنگتن به ترامپ برای همکاری با منافقین

تعدادی از مقامات سابق آمریکایی به “دونالد ترامپ” پیشنهاد کردند برای ضربه زدن به ایران، با گروه‌های ضدانقلاب همکاری کند.

به گزارش شبستر خبر، باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز؛ گروهی از مقامات سیاسی دولت‌های پیشین آمریکا با ارسال نامه‌ای به “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور منتخب آمریکا، از وی خواستند با منافقین و مخالفان دولت ایران همکاری و مشورت لازم را داشته باشد تا به این ترتیب بیشترین «ضربه» را به تهران وارد کند. گروهک تروریستی منافقین که مقر آن در پاریس است خواستار لغو قوانین مذهبی و برگزاری یک انتخابات “آزاد” در ایران هستند.

این نامه به امضای ۲۳ نفر از مقامات سیاسی پیشین آمریکا از جمله “رادلف جولیانی”، شهردار سابق نیویورک، “جو لیبرمن”، سناتور سابق، “هیو شلتون”، نظامی بازنشسته و فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون، رسیده است.

فاکس نیوز در توصیف گروهک تروریستی منافقین گفت: اینها همان هایی هستند که به آمریکا در جنگ عراق علیه ایران کمک کردند.

در این نامه خصمانه ادعا شده است: مقامات ایرانی دقیقا منافع راهبردی، سیاست‌ها و قوانین آمریکا، دوستان و متحدان ما در خاورمیانه را هدف قرار داده‌اند. برای بازگرداندن قدرت نفوذ و اعتبار آمریکا در جهان، به تجدید نظر در سیاست‌هایمان نیاز داریم.

این نخستین بار نیست که دشمنان ایران برای ترامپ نامه می‌نویسند و از رئیس جمهور منتخب درخواست ضربه زدن به منافع این کشور را مطرح می‌کنند. ماه گذشته نیز گروهی از منافقین با ارسال نامه‌ای به ترامپ، از وی خواستند بر شدت تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بیافزاید تا تهران بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار بگیرد. این افراد حتی خواستار تجدیدنظر در توافق هسته‌ای شده بودند.

“جان بولتن”، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل، درباره نامه ارسال شده به ترامپ گفت: ما پیشنهادی را به ترامپ ارائه دادیم. در حقیقت به او گفتیم “نگاه کن، مخالفان دولتی در ایران وجود دارد که می‌توانیم با حمایت خود به آنها قدرت ببخشیم. باید گروه‌های مخالف و پراکنده را در ایران گردهم جمع کنیم.

تیم انتقالی ترامپ هنوز هیچ پاسخی به این نامه نداده است و هنوز مشخص نیست آیا ترامپ برنامه‌ای برای ملاقات با گروهک تروریستی منافقین و گروه‌های ضدانقلاب در سر دارد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.