کد خبر : 127551
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژانویه 2017 - 14:32

نباید هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل شود

نباید هیچ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی تعطیل شود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هدف از سفرهای شهرستانی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان است گفت: تمام واحدهای تولیدی باید بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهند و زیرساخت‌های مورد نیاز هیچ واحدی نباید قطع شود.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: مشکل اساسی کشور ما مسائل اقتصادی است و همه باید برای برطرف کردن این مشکلات بسیج شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هدف از سفرهای شهرستانی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان است گفت: تمام واحدهای تولیدی باید بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهند و زیرساخت‌های مورد نیاز هیچ واحدی نباید قطع شود.

وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی عجب شیر گفت: شرط اول توسعه هر شهرستانی امنیت است و امروز در سایه تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی این مهم در کشور و به خصوص استان حاکم است.

جبارزاده با اشاره به فعالیت یک شرکت در حوزه فرآورده‌های نفتی در شهرک صنعتی عجب شیر ادامه داد: خوشحالیم از اینکه استان با وجود هزاران کیلومتری که با ذخایر نفتی کشور فاصله دارد ولی در این حوزه فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی سند افتخار آذربایجان شرقی هستند گفت: هرگز نباید صادر کننده‌ای در آذربایجان شرقی به دلیل بروکراسی اداری معطل شود و در سال اقتصاد مقاومتی قدردان کارکنان گمرک هستیم که شبانه روز در خدمت تولیدکنندگان جهت صادرات محصولات هستند.

وی با بیان اینکه هر طرحی که در راستای توسعه استان باشد مورد حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی است افزود: امروز فرماندهان عرصه اقتصادی ما مدیران واحدهای تولیدی هستند و اکنون دشمن مشترک ما کسانی هستند که برای از بین بردن توان اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.