کد خبر : 127420
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2017 - 16:40

ملت ایران ،بدون نطر رهبری به هیچ عرصه و صحنه ای بله نمی گویند

ملت ایران ،بدون نطر رهبری به هیچ عرصه و صحنه ای بله نمی گویند

امام جمعه شبستر گفت:دنیا فهمید که مردم پیرو رهبر هستند و در این کشور تمام حرکت ها زیر نظر ولایت فقیه قرار یافته و بدون نطر رهبری مردم به هیچ عرصه و صحنه ای بله نمی گویند.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت دادن به اقامه اول وقت نماز گفت: انسان باید به ندای خداوند لبیگ گفته و از سهل انگاری در نماز و سایر واجبات پرهیز نماید چرا که نماز اول وقت افضل است.
وی اظهارکرد:دنیا فردایی دارد و فرق این دنیا با اخرت این است که در این دنیا امکانات و فرصت و اراده داریم اما عالم اخرت ۰نین فرصتی در دست ما نیست و هرچه از این دنیا به عنوان سرنوشت مان رقم زده ایم همان خواهد شد.
امام جمعه شبستر با گرامیداشت ایام شهادت شهید نواب صفوی و یارانش افزود:این انسان ها در سال ۱۳۳۴ به دست  رژیم ستمشاهی دستگیر و تحت عنوان فداییان اسلام به شهادت رسیدند و تنها جرمشان مبارزه با ظلم و ستم بود در حالی که مبارزه با ظلم و ستم وظیفه شرعی همه می باشد وشهادت اینان موجب شد برای همیشه در تاریخ زنده بمانند.

محمدزاده با اشاره به ارسال دومین محمومله کمک های مردمی شهرستان شبستر به مدافعان حرم و جبهه مقاومت از تلاش های مسئولین ستاد پشتیبانی و مشارکت مردم تشکر کرده و عنوان کرد:جای افتخار است که نسبت به آمار جمعیت شهرستان شبستر میزان مشارکت ها و کمک های مردمی بی نظیر است و این چنین کمک ها و حرکت هایی باید استمرار داشته باشد چرا که راه اسلام به زمان محدود نمی باشد.

امام جمعه شبستر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا ابراز کرد: شهدا برای مادلیل و حجت الهی هستند و مسیر حق را نشان می دهند و باید توجه کنیم که راه صحیح زندگی و انسانیت استمرار راه امام خمینی(ع) وتبعیت از دستورات مقام معطم رهبری است و کل دنیا باید بداند راه صحیح زندگی همان راه اسلام است.

وی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از کشور اظهار داشت:ملت در آن دوران با  بصیرت آگاهی و اتحاد خود کاری کردند که کسانی که ادعای مالکیت کشور را داشتند مجبور به فرار از کشور شدند.

محمدزاده تصریح کرد:ملت ایران اسلامی همیشه باید بصیر و آگاه باشند و مبارزه با کسانی که به اتحاد،ارزش ها و انسجام کشور خیانت می کنند را باید واجب بدانیم.

امام جمعه شبستر با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در تشییع و خاکسپاری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تسلیت درگذشت وی افزود:مردم با توجه به پیام رهبری در تجلیل از این بزرگوار آگاهانه حضور یافتند و اجازه سواستفاده ندادند و با حضور خود به دنیا اعلام کردند که ما پیرو رهبری هستیم و برای آنهایی که می خواستند صحنه را برای خودشان مصادره کنند فرصتی نماند.
وی ادامه داد:ملت ایران اسلامی خدمات خالصانه انسان های بزرگ را فراموش نمی کنند و دنیا فهمید که مردم پیرو رهبر هستند و در  این کشور تمام حرکت ها زیر نظر ولایت فقیه قرار یافته و  بدون نطر رهبری مردم به هیچ عرصه و صحنه ای بله نمی گویند.

محمدزاده با تاکید بر حل مشکلات از جمله اقتصادی در داخل کشور تصریح کرد:نه دنیا آمادگی حل مشکلات اقتصادی ایران را داشته و نه می تواند حل کند چرا که آنها با ما اختلاف محتوا و اعتقادی دارند و برای ما مهال است که با آمریکا هم عقیده باشیم.

وی اضافه کرد:همچون دوران جنگ تحمیلی تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به منابع داخلی از جمله نیروی انسانی و منابع داخلی است و برجام و برجام و نشست های مجدد هیچگونه شفایی نداشته و تنها شفای درد اقتصادی، تحویل گرفتن مردم و توجه به نطرات متخصصان داخلی و منابع داخلی و جلوگیری از قاچاق و ترویج استفاده از تولیدات داخلی است.

خطیب جمعه شبستر با انتقاد از برخی موانع اشتغال پیش روی جوانان افزود:بعضی جوانان می خواهند کار کنند که مسائل پیش پاافتاده مانع کارآفرینی آنها می شود و مسئولین باید توجه کنند که مردم غریبه نبوده و اینان باید خدمتگزار مردم باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مسئولین به حل مشکلات معیشت مردم و اشتغال جوانان توجه کنند و بانک ها نیز قانون را به نفع مردم و حل مشکلات اقتصادی جامعه سوق دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.