کد خبر : 127340
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2017 - 1:39

مرکز سلامت خیرساز دریان مورد بهره برداری قرارگرفت+تصاویر

مرکز سلامت خیرساز دریان مورد بهره برداری قرارگرفت+تصاویر

مرکز سلامت خیر ساز دریان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش شبسترنیوز،قبل از ظهر پنجشنبه ۲۳ دی ماه مرکز سلامت خیر ساز دریان با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،امام جمعه شبستر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز،فرماندار شبستر و جمعی از مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این مرکز بهداشتی درمانی  با ۷۵۰مترمربع زیربنا و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان توسط کمال پورکریمی دریان خیر سلامت ساخته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور  در خصوص این مرکز گفت:بهترین مصالح در این مرکز پزشکی توسط خیر استفاده شده و جزو مراکز بهداشتی نمونه ساخته شده خیرین در کشور است.
وی اظهارکرد:میزان تجهیزات این مرکز یک میلیارد تومان تخمین زده که توسط علوم پزشکی تبریز تأمین خواهد شد.

سیدمحمد طباطبایی با تأکید بر اینکه احداث چنین پروژه هایی منجر به رغبت خیرین بیشتر و مشارکت آن ها در امور خیر تأثیرگذار در کشور می شود، افزود: مشارکت خیرین در مناطق مورد نظر و اولویت دار از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی می تواند در رشد خدمات درمانی بیش از پیش تأثرگذار باشد و نیاز جدی کشور را که مورد تأکید رهبر فرزانه کشور است، را برطرف کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.