کد خبر : 12725
تاریخ انتشار : جمعه 14 نوامبر 2014 - 20:40

مشکلات ونظرات خوددرمورد اداره صنعت ،معدن و تجارت را اعلام کنید

مشکلات ونظرات خوددرمورد اداره صنعت ،معدن و تجارت را اعلام کنید

دومین طرح نظر سنجی مردمی شهرستان شبستر در حوزه صنعت،معدن و تجارت اعلام ش

سوال-از-شما-300x171به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز  ،با توجه به دستور فرماندار شهرستان شبستر ادارات شهرستان شبستر به نظرسنجی گذاشته شده و مسئول اداره در جلسه شورای اداری پاسخ سؤالات مردم را می دهد  همشهرستانی های عزیز می توانند مشکلات حوزه صنعت،معدن و تجارت را در این مطلب مطرح نمایید تا سؤالات شما به مسئولین برسد و پاسخ آنها نیز در همین سایت درج خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 81 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

علیرضا آسمانی سه‌شنبه , 28 اکتبر 2014 - 12:23

با سلام و خسته نباشید لطفا بفرمائید با توجه به جمعیت ، موقعیت و … منطقه صوفیان که قابل قیاس با منطقه شبستر میباشد کی حداقل نمایندگی این اداره تاسیس میگردد

هم شهرستانی چهارشنبه , 29 اکتبر 2014 - 13:46

با سلام محضر همه هم شهرستانی های گرامی و شما و تسلیت ایم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، در پاسخ به شوال این دوست عزیز ، نمایندگی این اداره در بخش صوفیان به آدرس صوفیان نرسیده به بانک ملی ایران به شماره تماس ۰۴۱۴۲۵۲۲۲۵۱ در خدمت شما هم شهرستانی های عزیز میباشد.
موفق و پیروز باشد

م پنج‌شنبه , 30 اکتبر 2014 - 3:23

با سلام و تشکر از فرماندار محترم شهرستان شبستر مشکل این است که به قیمت ها توجهی نمی شود و در شهرها و روستاها نظارتی به حد کافی وجود ندارد امید است رسیدگی شود و بازرسان به نقاط مختلف شهرستان سربزنند

مهدی جمعه , 31 اکتبر 2014 - 22:52

سلام
رماندار محترم اگر میخواهید برای شبستر کاری انجام بدهید باید درهای فرمانداری را بر روی مردم باز بکنید آنگاه متوجه تمامی مشکلات موجود در ادارت شهرستان و مشکلات موجود در زندگیهای همشهریان خواهید شد.
………..
در ضمن به بازار دلبخواهی شبستر هم سری بزنید هر مغازه داری برای خودش نرخ مخصوص به خود را دارد که با فرمولهای خود قیمتها را محاسبه میکند

سیس شنبه , 1 نوامبر 2014 - 10:07

کاش فرماندار محترم مشکلات مردم را از نزدیک بشنود نه از طریق فضای مجازی من یک روحانی هستم ودوبار مراجعه کردم برای یک مشکل عمومی نه شخصی وبا وجود ارائه توضیحات لازم به مسئول دفتر ایشان فرمودند فعلا فرصت ندارند اینطوری نمیشود شهرستان را اداره کرد
در ضمن بزرگترین مشکل ما در قسمت صنعت ومعدن غدم توجه به بخش گارانتی کالاها ونیز قیمتهای مختلف کالا می باشد که حتی یک کالا در دو فروشگاه همسایه دو قیمت مجزایی دارد

محمد یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 2:53

با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شبسترنیوز و فرماندار محترم که این طرح را دستور دادن اجرا بشه بحث قیمت ها خیلی مهم هست و اینکه نظارت کافی نمیشه و بعد مشکلات خود اصناف که باید حلشون کنن و واسه یه پروانه کسب خیلی باید بری بیای و اذیت میشن

شهروند یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 11:20

با تشکر از زحمات کلیه زحمتکشان نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص کارکنان مهربان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شبستر بنده دو بار در خصوص شکایت از واحدهای صنفی به اداره فوق مراجعه نموده که بازرسان آن اداره راهنمایی های لازم را اعلام نموده و به شکایت بنده رسیدگی فرمودند که جا دارد از ریاست محترم آن اداره نیز تشکر نمود.

امیر یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 11:31

باسلام و تشکر از سایت خوبتان
متاسفانه بازرسان ان اداره محترم فعالیت و بازرسی مستمر در بازار ندارند به قیمت ها توجه نشان نمیدهند .همه چیز را گران میدهند.من یک شکایت داشتم در خصوص بنکاه ماشین ۵ ماه طول کشید جواب بدهند. بی تعارف عملکردشان ضعیف است با ان همه نیرو چرا مسئولان فکر اساسی نمیکنند-تشکر

حامی دولت یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 11:31

در خصوص کنترل قیمت من خودم از نزدیک گشت های بازرسان اداره صنعت معدن وتجارت از واحد های صنفی را دیده ام . حتی با متخلفان هم برخورد می کنند ولی باید یه کم هم متصدیان واحد های صنفی هم وجدان داشته باشند. که تخلف نکنند.

جمشید دیزج خلیل یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 12:02

سلام قیمت ها روز به روز گران میشه -مسئولان امر فکری کنند-از اداره صنعت معدن هم سپاسگزارم. فقط کمی تلاششان زیاد باشه-وضع نانوایی ها وخیم است از لحاظ بهداشت -خدا قوت

اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان شبستر یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 14:13

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت ابا عبد الله الحسین(ع)، و تقدیر و تشکر از فرماندار محترم و همه پرسنل خدوم نظام مقدس جمهری اسلامی ایران و مدیران محترم سایت شبستر نیوز بابت انعکاس و همکاری و تلاش بی وقفه شان .

و تقدیر و تشکر ویژه از ریاست محترم اداره صنعت و معدن و تجارت. و همه پرسنل خدوم مردمی و محترم این اداره بابت تلاش های بی شائبه و همکاری ویژه ایشان و کمیسیون محترم نظارت در پیش برد امورات اصناف کسبه و بازاریان شهرستان شبستر.
اجرکم عند الله

از طرف اتحادیه های صنفی :
اتاق اصناف – ابزار و آهن آلات – اغذیه فروشان – آرایشگران زنانه – آرایشگران مردانه –
تعمیرکاران – خواربارفروشان – خرازی – خیاطان – درب و پنجره سازان – درودگران – زرگران –
عکاسان – فخاران – قالیبافان – قنادان – لوازم خانگی – لوازم یدکی – مشاورین املاک – مصالح ساختمانی – نانوایان و صنوف وابسته شهرستان شبستر

اتحادیه قالی بافان شهرستان شبستر یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 14:37

با عرض سلام و خسته نباشید و ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدا….الحسین(ع) به شما عزیران”
خواستیم از زحمات جناب آقای مهندس پور ابراهیم (رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت )در کمیسیون نظارت،انتخابات،تسهیل نمودن مشکلات قالی بافان،تامین وام قالی بافی و …. تقدیر وتشکر کنیم.همچنین از زحمات فرماندار محترم شهرستان تقدیر و تشکر داریم.

بانيان نمايندگي یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 14:58

بدلیل وسعت عظیم شهرستان شبستر و بخاطر عدم مراجعه اهالی بخش صوفیان وروستاهای همجوار آن به اداره صنعت ،معدن و تجارت شبستر بدلیل خطرات راه و صرف هزینه های اضافی،نمایندگی اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان شبستر در بخش صوفیان از ۵ سال پیش تاسیس و هم اکنون با مشکلات فراوانی به فعالیت خود ادامه میدهد. متاسفانه نه تنها پیشرفتی آنچنانی از بابت تبدیل شدن آن به اداره جهت تسهیل امورات بخش مشاهده نمی شود بلکه در روزهای اخیر خبرهای جدی از تعطیلی آن بخاطر اجاره ای بودن مکان مورد نظرو عدم حمایت مالی از آن، به گوش ما می رسد.به جرات میتوان گفت وجود این نمایندگی در این بخش تاکنون مثمر ثمر بوده و توانسته است با اینهمه دغدغه و مشکلات فراوان گره های زیادی را از پای مردم بگشاید.امید است با همکاری هرچه بیشتر مسئولین بخش و شهرستان این نمایندگی بتواند پابرجا مانده و جوابگوی خواسته های بیشتر شهر صوفیان و روستاهای تابعه آن باشد.

علی اکبر صوفیان یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 15:36

با سلام میخواستم بدانم در صوفیان چه خدماتی به مردم ارائه میشود.فقط خرج تراشی و پایمال کردن پول بیت المال و مردم است-من ۲ بار رفتم هیچ کس اونجا نیست-نه پروانه کسب میدن نه به شکایت میرسن .اصلا نمی ارزد- فقط بیمه میکنند همین.حیف اصلا از نماینده اداره اونجا من کسی ندیدم میگن دیر میاد یا مرخصی است.

رضا یکشنبه , 2 نوامبر 2014 - 20:19

با تقدیر تشکر از زحمات جناب آقای پور ابراهیم و همکاران ایشان

سرمایه گزار! پنج‌شنبه , 6 نوامبر 2014 - 11:07

سلام خدمت همه شما . مسئولین عزیز هی میگیم در منطقه اشتغال زای کنیم اما کو همایت من نوعی جهت پشرفت شهرستانم میخواستم کارخانه احداث کنم البته چندسال پیش اما اونقدر سنگ جلوپام بود توپیچو خم اداری من سرمایه گزار تردشده بیخیال شدم از تغییر کاربری تا راه ترابری اما از شهر و استان های دیگر اونقدر درخواست داشتم و استقبال میشد که ….
دوستان عزیز حتما شهرهای همجوار خودمون خیلی رفتید کجای استان با افتتاح مغاره یا شرکت و کارخانه با حفظ حریم تعریض جاده در کنار جاده مخالفت میشود که اینجا نمیزارن کجای قانون نوشته من مسافر اگه تو راه موندم یا خواست استراحت کنم یا خرید باید از بر جاده خرید کنم نه از روستای که ۵km با جاده فاصله داره لطفا تجدید نظر بفرمائید تا کارخانه یا مغزه ها در مسیر اصلی افتتاح شود تا باعث زیبایی و رونق شهرستان و جاده شود چون جاده ما که مناظر دیدنی زیبای طبیعی ندارد و کسل کنندس پس کمک کنید همان طر که تو شهر دهتا مغازه هم صنف برهم افتاح میشند میگید اشتغال زایی باز بشه مشکلی نیست پس در این مورد هم اشتغال زایی کنید. باتشکر و عرض پوزش به علت زبان گفتاری نوشتن مطالبم.

مشکلات ..... پنج‌شنبه , 6 نوامبر 2014 - 11:55

سلام
۱- یکی از مشکلات اصناف صوفیان و تسوج نبود دفتر پلیس +۱۰ اگه همه کارها هم تو نمایندگی بخش صوفیان و مجمع امور صنفی صوفیان یا تسوج انجام بشه بازهم کسبه برای تحویل پوشه اماکن باید ببه شبستر مراجعه کنند که به علت کمبود دفتر پلیس+۱۰ ازدحام زیادی در دفتر صوفیان است که معتلی زیاده و یک روز از کار و زنگی میفتیم .
۲- و البته در مورد جواب نامه اداره اماکن هم طی فرایند طولانی است معمولا ۱ ماه طول میکشد البته در مواردی جواب نامه اماکن امادس اما به دست اتحادیه نرسیده است!
۳-در مورد اداره بهداشت و بهداشت محیط هم فرایند خیلی طولانی است در افتتاح مغزه میریم اداره بهداشت میگن مغازه خالی است پر نکید بیایم ببینیم بعدش میان میگن فلان جاش ایراد داره آخه مغازه پر من چه جری نقاشی کنم
۴- اداره بهداشت اصناف ۱ ماه ۱ماه هم اینجا معطل میشیم میفرسته کلاس آموزشی که مطالب جزوش در سطح لیسانسه اخه یه مغازه دار بیسواد آخر عمری اومده مغازه باز کنه خرجشو در بیاره میگن برو کلاس بعدش امتحان بده اگه رد شدی باید دوباره بیای ۴۰ هزار تومان هم پول بدی!
۵-منظورم اینه که از یک طرف میان اخطار میدن پروانه کسب بگیرید از یک طرف این همه مراحل طول میکشه حداقل جواب بهداشت محیط که مربوط به مغازس بدن بعد کلاس بزارن اخه کلاس چه ربطی به بهداشت مغازه داراه در ضمن بعد از طی همه این مراحل و در شرف شروع صدور پروانه کسب ۱ ماه تو اتحادیه معطل میشیم که مثلا باید کد رهگیری بگیرید یا سایت وقت میده قطه باید فلان روز فلان ساعت بیاید آزمون و تعهد نامه بدید هزینه هاشم به جا ۳۰تومن تعهدمحضری فیش اتحادیه فیش بازرگانی دوتا فیش مجمع! ۳۰تومن نقدی واسه آزمون صنفی البته این مبلغ آزمون متغییره دامارا باخوب قان آلیلا از یکی ۱۵تومن از یکی ۲۰ تومن ۲۳ تومن و … آخه این پولا قضیش چیه کجا این قیماتا کجا ثبت شده این سنگ اندازی چه خیری داره من تو مرند هم پروانه داشتم از این کارا نبود.مراحلش از استختام هم گذشت من که میخوام سربار نباشم و خود اشتغالی کنم اونم با یک اجاره نامه۱ ساله که نصفش واسه اخذ پروانه حدر میره بعد یکسال هم معلوم نیست صاحب مغازه تمدید کنه یا نه.
خیلی منون ببخشید

راننده یکشنبه , 9 نوامبر 2014 - 20:47

سلام دوست عریز راست میگی در تائید صحبتاتون من یک راننده آژانس هستم رفتن میگن کدرهگیری پرکن این چه صیقه ایه میخوایم اسمتو بزنیم سایت مگه از سایت چیزی به من میدن شما پروانه کسب میگیرید به جای خود اما ما که یه کارت اونم دستی مینویسن میدن پس سایت چیه چه خیری داره نه بنزین میدن نه مزایایی این پول سه تا سرویس منه راننده کنار خیابون از من بیشتر کار میکنه کارت تردد هم نداره منطقی باشیم.

اتاق اصناف شبستر دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 15:14

با سلام ما به دامار نگاه نمی کنیم ما پول قانونی می گیریم ۱۰۰۰۰ تومان هزینه آزمون ، ۵۰۰۰ تومان بابت کد رهگیری ، ۱۵۰۰۰ تومان بابت شورای اصناف کشور و جزوه

بیان مشکلات... سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 12:02

با عرض پوزش از محضر مسئولین قرانقدر خوانندگان سایت و شما به اگه کمی تند گفتم درتائیده شکوایه این ۵تومن کد رهگیری واسه ۱صفحه مشخصات یه بار تو بازرسی اولیه میگیرید یه بارهم تو مرحله آزمون!؟ که پارسال که من پرکرده بودم ۲تومن بود با افزایش ۱۵۰٪ درصدی امسال مواجه شده و در ضمن کجای ایران واسه ۲ صفحه کپی پشت رو ۵۰۰۰تومن میگرن که شما اسمشو گزاشتین جزوه میگیرید انصافتو شکر خودت جای من به صورت مستند بگو اینا کجای کشور تصویب شده من در دل کنم آیا تو همه شهرستان های هم تراز ما این مبالغ است اگه نه کلاسی نه آموزشی نه جزوه ای واسه ۲دقیقه آزمون ۲۰تستی ۱۰۰۰۰تومن زیاد نیست ثانیه چند میفته از سازمان سنجش قیمتاتونو استعلام کنیدا البته نمیگم فردا از خودتون یه جزوه ۵۰صفحه در بیارید بدید جماعت فش بشنویما خواستم بگم که یه جوری قیمتارو شرح دادید که مثلا حق باشماست منظورم قیمت گزاریش بود که تصویبش تجدیدنظر بشه این مرحله معادل حق عضویت یکساله منه اگرم نشد وجدانم راحت با شه فردا نگن نگفتید بازم. متشکرم که حداقل مشکلاتمو مطالعه کردید.

اتاق اصناف شبستر سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 20:49

با سلام خدمت شما ، این نرخ ها مصوباتی هستند که توسط کمیسیون نظارت شهرستان به تصویب رسیدند و شما راست می گویید اگر ما واقعاً بخواهیم این قانون را سر جاش بگذاریم هر اصناف باید چندین بار این آزمون را طی نماید تا قبول شود چرا جون ما باید زمانی که اصناف برای تشکیل پرونده به اتحادیه مراجعه می کند قانون نظام صنفی کشور که بالغ بر ۹۶ ماده و تبصره و بالای ۲۰ آیین نامه می باشد به اصناف بدهیم و آن را مطالعه کند و هنگام صدور پروانه کسب به مدت ۱۰ دقیقه به سوالات که در سایت موجود است جواب دهد و اگر نمره کامل را احراز نکند مردود می شود و باید دوباره بیاید ما قبلاً این کار را کردیم که متاسفانه خیلی از اصناف چون سواد کمی داشتند مردود شدند و آمدیم خودمان سوالات امتحان را که از طریق سایت برگزار می شد را استخراج کردیم و به صورت جزوه تحویل اصناف دادیم تا به دردسر نیافتند و بعد هم یک برگه دادیم که به این سوالات جواب دهند نیت ما کمک به اصناف است ولی پولش دست ما نیست مبلغی است که اتاق اصناف کشور و کمیسیون نظارت به تصویب رساندند امیدوارم که قانع شده باشید اگر هم نشدید با شماره ۴۲۴۲۴۲۹۵ تماس بگیرید یا حضوری تشریف بیاورید . ممنون از انتقاداتتون مطمئن باشید انتقاد پذیر هستیم و در کمال آرامش پاسخگوی شما هستیم . باتشکر

اتاق اصناف شبستر پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 12:31

آقا یا خانم محترم مصوبات طرح آزمون و هزینه شورای اصناف کشور از طریق اتاق اصناف کشور به تصویب رسیده اگر هم قانع نشدید به اتاف اصناف کشور یا اداره صنعت معدن شهرسان مراجعه نمایید .

مغازه داران و کسبه بازار پنج‌شنبه , 6 نوامبر 2014 - 13:10

با سلام و عرض ادب
اینجانب به نیابت از همکارنم و بازاریان از ریاست محترم اداره صنعت و معدن و تجارت و مسئولان و همکارانشان و هیئت رئیسه اتاق اصناف و ریاست اتاق اصناف و فرمانده بسیج اصناف شهرستان شبستر و هیئت رئیسه های اتحادیه های صنفی کمال تقدیر و تشکر را داریم. و آرزوی توفیق بریشان از درگاه ایزد مننان مسئلت داریم.

احسن یکشنبه , 9 نوامبر 2014 - 10:30

Like

هیئت فوتبال شبستر پنج‌شنبه , 6 نوامبر 2014 - 20:23
امور فرهنگی بسیج اصناف شهرستان شبستر پنج‌شنبه , 6 نوامبر 2014 - 22:37

سلام
اعضا زحمتکش آشپزخانه هیات عزاداران ثارالله شبستر که در ده رو محرم به عزاداران حسینی غذاهای نذری داده و با شام و نهار پذیرایی کردند.
http://basijeshabestar.blogfa.com/post/109

شاکی شنبه , 8 نوامبر 2014 - 11:29

سلام خسته نباشید
لطفا به روند رسیدگی به شکایات رسیدگی شود و ما را راهنمایی کنید. مثل من از فروشنده به علت گران فروشی شکایت دارم میرم اتحادیه میگه در اختیارات ما نیست از ۱۲۴ و اداره بازرگانی اقدام کنید ادره بازرانی دوباره مارو میفرسته اتحادیه بعدش یک فیش بازرسی رسیدگی به شکایت واریز میکنیم که مبلغ این فیش از مبلغی که من به خاطر گران فروشی شاکی هستم بیشتره! یا پشیمون میشم یا اگه ادامه بدم فاکتورو میفرستن واسه ۳نفر از همکاران آن فروشگاه تا در مورد قیمت نظر بدن بعد از چند هفته میگن قیمت عادلانه بود میرم پیش همکارانش میگه آقا خواهشن مارو با همکارمون در نینداز بیخیال شو طرف دوستشونو میگیرن لطفا مارو راهنمایی کنید با تشکر

محمدرضا شنبه , 8 نوامبر 2014 - 13:25

با سلام
عکسهای تاسوعا و عاشورای حسینی شبستر
را در وبلاگ خودم اپلود کردم
خواهشمند است در وبلاگ خود قرار دهید
با تشکر

http://www.gladnews.blogfa.com

یزدان ج یکشنبه , 9 نوامبر 2014 - 12:41

سلام ببخشید یک گلایه داشتم از بازرسان ان اداره-چرا وقتی برای بازرسی مغازه ها می ایند فرق میگذارند چرا به همه به یک چشم نگاه نمیکنند کمی جوانمردی وانصاف و وجدان کاری بد نیست-زورشان به سرمایه دار و پولدارها نمیرسد.همین

تائیدیه یکشنبه , 9 نوامبر 2014 - 20:34

با عرض سلام خدمت شما . در تائید صحبت های این همشهری گرامی ، مسئولین عزیز واقعا یک بازرس از پلیس راه تبریز تا پلیس راه راختر کافیه؟ الان ۳هفته است پرونده من مونده تو دفتر مجمع امور صنفی امضا بارس کم داره آخه مگه چه خبره میگن بازرس نیست رفته فلان جا رفته پلمپ – رفته جلسه تازه وقت میدن میگن صبح ساعت ۸ الی ۹ اینجا باش تا بازرس رو با آژانس یا ماشین خودت! ببری بازرسی اولیه کنه کدوم اداره بازرسو حضوری میبرن فیش بازرسی ریختم که خودش بیاد نه ما دنبالش بگریدم تازه ۸ میریم تا ۸ نیم بیان دفترو باز کنن اگه کسی قبل ما هم اود مال ما موند اگه یکی مثلا از نظرلو دیگه اون روز تموم شد نمیرسه بیاد تیل البته بهش حق میدما خوب فکری بشه تازه اگه اصبانی بشی بدون اومدن تلفنی یا از روی سند مینویسه اخه اگه به این سادگی بود از اول بنیس دیگه جناب یزدان ج امیدوارم لپ مطلبو رسونده باشم . اما کاش به این درد و دل ها رسیدگی بشه و همه نظرات خوده بشه تا مشکلات مشخص شه تقصیر مختص از کسی نیست مراحل بده امیدواریم مسئولین راه حل های بهتری پیش روی ما بزاران.در ضمن مدیریت محترم سایت این جلسه کیه و نتیجه اش کی معلوم میشه . ممنون

صوفیانلی دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 15:56

باسلام ، از ریاست اتاق اصناف ممنونیم که بالاخره بعد سالها توانست مشکل جاده ها را حل کند و ما هم بتوانیم پروانه کسب دریافت کنیم

جواب پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 14:53

دوست عزیز در کلیات راس میگی اما در جزئیات تقصیر این بازرس سخت کوش نیست من ایشونو خوب میشناسم شاید منظور شما مبلغ بود اما این بازرس واقعا هم کار اصنافو راه میندازه هم خوش اخلاقه شاید ان روز از جای دگه ناراحت بود یا شما اینتوری احساس کردید اما کارش زیاده حق میدیم اما کاش همه مثل ایشون کارنن. باتشکر

تقدیر و تشکر یکشنبه , 9 نوامبر 2014 - 21:02

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مسئولین دلسوز شهرستان شبستر فرماندار و امام جمعه محترم و همه کارکنان اداره صنعت و معدن و تجارت و اداره جات زیربطشان اتاق اصناف و بخصوص مدیران عزیز سایت شبستر خبر که چنین محیط خودمانی صمیمی جهت درد و دل و بیان مشکلات انتقادات و پیشنهادات مردم و رسیدگی و انشا الله رفع مشکلات فراهم کرده اند امید است مسئولین مطالعه کنند و راه حل های ساده تری جهت سهولت در انجام مراحل اداری بیندیشند . با تشکر
اجرکم عند الله

یزدان ج دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 10:28

سلام مرسی از سایت خوبتان. لطفانظرات را به رئیس اداره فوق منعکس کنید تا ایشان هم اگاه باشند و جواب قانع کننده بدهند شاید خودشان فکر میکنند عملکردشان عالی است ولی نظر مردم مهم است. منتظریم

شبسترنیوز دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 12:04

با سلام این نظرات به مسئولین ارسال خواهد گردید و در شورای اداری به این سؤالات پاسخ داده می شود

احمد دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 14:57

قبلادر شبستر مغازه داشتم که مدتیه به دلایلی به شهرهای دیگر شهرستان تغییر مکان داده ام.وقتی جهت انجام امورات پروانه کسب به دفترهای دیگر راهم افتاد مقایسه کردم.مبلمان و دکوراسیون دفترشبستر کجا و شهرهای مجاور کجا؟صندلیهای چرمی دفتر شبستر کجا و صندلیها و میزهای کهنه و فرسوده و پس مانده در دفاتر دیگر کجا؟واقعا بااینهمه درآمد از پروانه کسب این دفاتر برازنده هستند؟

اصناف دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 15:09

جا دارد تقدیر و تشکر شایسته از نماینده صنعت،معدن وتجارت صوفیان وهیئت مدیره اتحادیه قالیبافان مستقر درآن نمایندگی را داشته باشیم که علیرغم وجود مشکلات زیاددر این مدت توانسته اندبا راهنماییهای اداره متبوع وهمپای بخشداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر آنجا را سروسامان ببخشند و انشاء الله شاهد موفقیت هرچه بیشتر آین نمایندگی در سالهای آتی خواهیم بود.

صوفیانلی دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 16:00

باسلام ، از ریاست اتاق اصناف ممنونیم که بالاخره بعد سالها توانست مشکل جاده ها را حل کند و ما هم بتوانیم پروانه کسب دریافت کنیم

همشهری دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 20:39

با سلام و خسته نباشید به خبرنگاران شبستر نیوز ، یک بار رفتم نزد….. و از گرانی بیش از حد در اصناف شبستر شکایت کردم در کمال تعجب برگشت به بنده گفت خوب گران می دهند برو از جای دیگر خرید کن . این هست جواب رئیس این اداره به جای جواب منطقی

حسن شندآبادی دوشنبه , 10 نوامبر 2014 - 20:43

سلام علیکم
متأسفانه ….هیچ تجربه ای ندارد و اصلاً نمی تواند ارباب رجوع را راهنمایی کند . از لحاظ اخلاقی خوب هستش ولی از لحاظ مدیریتی بسیار ضعیف و متاسفانه به شکایتها اصلاً رسیدگی نمی کند

مغازه داران مستاجر سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 11:20

سلام
اولا مشکلی که دوستان فراموش کردن مشکل ما اجاره نشین هاست که در صورت عدم تمدید اجاره نامه ر هرسال که وقتی صاحب مغازه فهمید با کلی دویدن پروانه گرفتیم اجاررو میبره بالا که مجبوریم بمونیم اگه توافق نشد رفتیم یه مغازه بغلی باید دباره سال بریم تست مرفین انگشت نگاری اماکن شهرداری و دارایی بهداشت هزینه ها و وقت و…. اخه دیگه همه اداره ها منو شناختن نمیشه حداقل نصف این مراحل دوباره تکرار نشه ؟ سخته ولله سخته
ثانیا – تازه مشکله بعدی تو دفاتر اتحادیه شبستره از اول کار واسه هر نامه و استعلام که از دفتر صادر میشه ما باید بریم اونور شهر دنبال رئیس اتحادیه بگردیم تا یه مهر و امضا ته نامه ببزه تا ما ببریم اداره ها آخه این چه روندکاریه چرا رواسا فکری نمیکنن صرفه جویی تو وقت هزینه و …. مردم چی میشه میگفتم بیچاره اطرافی ها از امند باید بیاد نبال رئیس که شنیدم تو دفاتر صوفیان و تسوج یه مهر مشترک گذاشتن تو دفتراتحادیه تا همون جا کار راه بیفته آخه این امکان تو دفاتر شبستر امکان نداره مگه اینا چه فرقی دارن

بندرشرفخانه ای سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 13:14

با سلام و خسته نباشید . من خودم یک بار رفتم پبش رئیس اتحادیه عکاسان و گفتم پس چرا شما در دفتر نیسنین تا ما دوباره این همه را بیاییم برای امضاء نامه در جواب بهم گفت آخه ما پولی دریافت نمی کنیم تا بیاییم دفتر ما فی سبیل الله کار می کنیم و با لحن بدی با بنده برخورد کرد . آقای محترم اگه پولی نمی گیری خوب استعفا بده چرا مردم را اذیت می کنی

یزدان سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 12:17

با سلام
در تایید مطالب اقای شند ابادی باید عرض کنم درست است رئیس اداره فرد خاکی و مومن و با خلاق است و لی متاسفانه سواد اداری وکاری اصلا ندارد وارباب رجوع را سر گردان میکند و مشکل اصلا حل نمیشود. سلیقه ای عمل میکند نه قانونی-مرسی از سایت خوبتان -لطفا فکری کنند.

شبستری سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 12:37

باسلام
جا دارد از مدیر سایت وفرماندار محترم تقدیر وتشکر کنم که این موقیعت را ایجاد نمود ه اند تا مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند وهمچنین از بازرس اداره جناب آقای احد اشرفی که با تلاش خودشان توانستند مشکل من را حل کند من از یک واحد صنفی شکایت داشتم

صالح سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 13:18

رئیس اتحادیه عکاسان خودش کاملاً تداخل صنفی دارد و جالب اینجاس به همه گیر می دهد و زیرآب اعضا را در تعزیرات می زند یکی نیست به خودش یگوید تو خودت پس چرا تداخل صنفی داری

محمدی سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 13:22

در ادامه صحبت های صوفیانلی باید بگوییم واقعاً دست رئیس اتاق اصناف درد نکند که توانست رضایت ارگانهای دیگه را برای صدور پروانه کسب در جاده ها بگیرد ما که متآسفانه از رئیس اداره صنعت و معدن چیزی ندیدیم و همیشه جواب سر بالا به ما داده است

جمشید دیزج خلیل سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 14:51

سلام
خسته نباشید – بیتعارف باید بگم بازرسان ان اداره محترم اصلا وجودشان در بازارها محسوس نیست و کار خاصی انجام نمیدهند و گاها به افراد کم درآمد و بی کس و کار گیر میدن تا پرونده پر کنند .انصاف ندارند. خدا به دادشان برسی روز قیامت . من که نمیگذرم واون دنیا دامنشون رو میگیرم .حق و ناحق نمیدانند.تشکر میکنم از زحماتتان-به گوش مسئولان برسانید

همشهری سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 15:00

با سلام
خواستم بگم بعضی از بازرسان واقعا در کارشان دقیق و قانونی عمل میکنن ولی بعضیا با آبمیوه عوض میشن.کسی که گران فروشی میکنه بار اول یا دوم اخطار میدن.بعد اون دیگه فک کنم قانونی باید عمل بشه درسته!!!!!!؟؟؟؟؟همه را به یه چشم ببینن قانون برا همه یکی هس.چه پارت باشه چه نباشه .لذا این کلاسهای بهداشت که میذارن میخوان سطح سواد بره بالا یا برا مردم اوقات و فراغت پر میکنن!!!!!!!؟؟؟؟؟؟کسانی هم که میگن خدمت میکنیم کارای بکنن که بعد خدمت،مردم به اونا خدمت بکنن نه اینکه بگن این دیگه کیه……..!!!!!!!!!!!!۱
با تشکر از زحمتکشان

اصناف سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 15:44

باوجود گستردگی اینهمه مغازه و صنف در صوفیان و داشتن نماینده صنفی و بازرگانی از شبستر،این دفاتر کفاف نمیدهند.تدبیری جهت سروسامان دادن آنها بدهید.

جاده صوفیان به تبریز سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 20:21

از همه کسانی که مشکل جاده ها را برای صدور پروانه کسب حل نمودن ممنونیم مخصوصاً از رئیس اتاق اصناف که با پشتکار زیاد این مسئله را تواستند حل نمایند . ولی اصلاً از ریاست اداره صنعت و معدن و تجارت رضایت نداریم هر زمان نزد ایشان برای حل این مشکل رفتیم جوای سر بالا دادند و گفتند من چی کار می توانم بکنم فرمانداری باید موافقت کند من نمی دونم پس چرا رئیس شدی آقای محترم شما که رئیس اداره هستی نتوانستی مشکل ما را حل کنی با این اوضاع دم رئیس اتاق اصناف گرم که توانست مشکل ما را حل کند واقعاً دست مریزاد رئیس اتاق اصناف خدا قوت انشاالله که همیشه پاینده باشی تا بتوانی مشکلات ما اصناف را در همه زمینه ها حل کنی

قلعه باغ سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 20:33

چرا به گرانی اصلاً رسیدگی نمی کنید کلاً بازرس ها خوابیدند من خودم چندین بار به این اداره مراجعه کردم و دیدم ساعت ۱۱ یا ۱۲ هنوز بازرسها در اداره هستند اگر واقغاً این همه بازرس لازم نیست پس چرا اخراجشان نمی کنند یعنی انقدر پول دولت زیاد که همینطوی داره پول خرج می کنه بخدا انصاف نیست این مغازه دارها مردم را به سیخ کشیدند و هر جوری دلشون می خواهد با مردم رفتار می کنند . به خدا زمان آقای بابایی انقدر هرج و مرج نبود ولی متاسفانه در زمان این رئیس هرج و مرج به اوجش رسیده فکری به حال مردم بی گناه بکنید با اینکه می دانم همه مسئولین امر از این قضیه آگاهی دارند ولی چرا حرکتی نمی کنند نمی دانم شاید به آنها مجانی جنس می دهند که اصلاً به خیالشان نیست شاید

قلعه باغ سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 22:45

پس چرا نظر من رو تایید نکردین ؟

شبسترنیوز سه‌شنبه , 11 نوامبر 2014 - 23:02

سلام و تشکر از حضورتون الانی دسترسی پیداکردیم و الان هم تایید شده است

مغازه دار چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 0:01

متاسفانه رئیس اتحادیه عکاسان خیلی بداخلاق و بددهان هستند چند وقت پیش برای افتتاح مغازه به نزد ایشان رفتم و ایشان در کمال ناباوری به بنده گفت چون شما کارمند هستید نمی توانید مغازه باز کنید . می خواهم بدانم آیا چنین قانونی وجود دارد یا نه ؟ و متاسفانه با لحن بدی با بنده برخورد کردن که شما داری از دولت حقوق می گیری خجالت نمی کشی می خواهی مغازه هم باز کنی . می خواستم ببینم آیا به ایشان ربطی ذارد آیا خلاف قانون می کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از مسئولین امر درخواست عاجزانه ذارم تا با ایشان برخورد کنند در شأن رئیس اتحادیه نیست که با اصناف این چنین برخورد کند و دهانش را در راه خدا باز کند

شبسترنیوز چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 0:14

سلام آقای قلعه باغ

داودی چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 9:59

با سلام .از سایت بسیارزیبا و کار قشنگی که در خصوص نظرخواهی از ادارات راه اندازی کردید ممنونم .خدائیش من چند باری که به اداره صنعت و معدن مراجعه کردم کارکنان به گرمی با مردم برخورد میکنن و حتی رئیس اداره که فردی بسیار خاکی و انسان دوست است به بهترین وجهی بنده رو راهنمایی کردن .در مورد صدور پروانه ایثارگری هم به امور اصناف آقای حمیدی سر زدم خدائیش خیلی سریع کارمو راه انداخت . ممنونم با بعضی ازحرفا مسئولین رادلسرد نکنیم .

نصرت خ -شاکی صوفیان چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 11:24

با سلام و ادب و احترام
میخواستم بگم واقعا بازرسان آن اداره خیلی کم کارند و پر توقع و بعضا عصبی من یک شکایت داشتم ۲ هفته قبل انقدر موضوع را پیچیده کردند که منصرف شدم ریاست محترم هم کاری به انها ندارد و اظهار نظر نمیکند کار ادم راه نمی افته اکثرا با اونایی که صحبت کردم ناراضی اند -پول مفت نگیرند کار کنند و به درد مردم بخورند.واقعا سپاس از سایت محبوبتان ضمنا رئیس اداره هم فردی ارام و به دور از جنجال است و کاری به کسی ندارد.و درد سر را دوست ندارد و راهنمایی لازم انجام نمیدهد.

قالی باف چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 13:01

سلام
تقدیر و تشکر از راه اندازی سایت خوبتان”
ضمنا از کارمندان آن ادره به خصوص آقای عباس زاده که در امور دفتری فعالیت خوب و برخورد محترمانه با ارباب رجوع دارند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شبسترلی و صوفیانلی چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 13:09

با عرض سلام و خسته نباشید
ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران این برنامه خوب
خواستم یه خواهشی هم ازکسانی که نظر ، انتقاد یا پیشنهاد میدن حقیقت رو بگن پشت سر کسی دروغ نگن.!!!!!
اینو هم قبول کنیم که رئیس بعضی از اتحادیه ها که به امضای قشنگشون نیاز داریم اتحادیه باشن نه به دنبالشون بریم!!!!!و خودشونو اون بالا نبینن یا از خودشون قانون درس نکنن!!!!!!!!!حمایت از مغازه دار

شهرستان و سیس چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 13:48

سلام
من از فرماندار محترم شهرستان و رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت و کارمندان آن ادراه به خصوص بازرسان محترم تشکر ویژه دارم.
و ضمنا از کارمند اتحادیه قالی بافان که برخورد محترمانه و خوبی دارند تشکر ویژه ای داریم.

ا ع-شبستر چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 13:48

سلام-از تمام زحمتکشان اداره صنعت معدن و تجارت و اتحادیه های مربوط نهایت تشکر رادارم.خدا اجرشان دهد.

سرمایه گذار چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 16:01

با سلام
من یه سولی از رییس محترم اداره داشتم اونجوری که تو روزنامه ها نوشتن از اول مرداد ماه صدور کلیه مجوزهای صنعتی به شهرستان ها واگزار شده است چرا این موضوع توی این شهر انجام نمیشه مگر این شهرستان چی از شهر های دیگه مثل بناب مراغه سراب و مرند کم داره که اونجا سرمایه گذار می تونه همه کارهاش رو تو شهر خودش انجام بده

همشهری چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 16:08

چرا توی این شهر با وجود شبستریهای مقیم تهران که خیلی هم پولدار هستند تا به امروز یک همایش سرمایه گذاری جهت شناساندن امکانات ایجاد واحد های صنعتی برگزار نشده این شهرستان چه چیزی کمتر از جاهای دیگه داره که توی حتی اهر این امکان رو اداره صنعت معدن و تجارتش ایجاد کرده و باعث تحرک و ایجاد کارخونه شده اقای رییس محترم صنعت معدن شبستر شما باید پیگیر این مسایل باشین

اظلسی از شبکه بهداشت چهارشنبه , 12 نوامبر 2014 - 21:22

با تقدیر و تشکر از ریاست محترم اداره جناب آقای پور ابراهیم و همکار ارجمند و تلاشگر جناب آقای استقبالی در خصوص بازرسی مشترک از نانوایان سطح شهرستان در جهت بهبود کیفیت و بهداشت نان

ن زمانلو -قالیباف امیرزکریا پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 9:58

با سلام
من از تمام زحمتکشان اداره تشکر میکنم خدا اجرشان بدهد خصوصا از مسئول قالیبافان آن اداره که متاسفانه اسمشان یادم رفته ولی اخلاق و رفتار پسندیده و خوبی دارند نهایت تشکر را دارم .دستشان درد نکند .کاش همه کارکنان اخلاقی مانند ایشان داشته باشند واز اینگونه افراد خوب واقعا قدردانی شود .متشکرم

اتحادیه قالی بافان شنبه , 15 نوامبر 2014 - 13:45

سلام

ما هم به شما زحمتکشان خسته نباشید عرض میکنیم .امیدواریم همیشه پاینده باشین.
تشکر

احد اشرفی پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 12:07

جناب آقای شهروز پورابراهیم
سالها خدمت به حقه ثمر بخش و موثر شما که از نزدیک شاهد آن بودم .با هیچ عمل پاس داشتی قابل جبران نیست
شکی نیست زحمات و تلاش های انسان های شریفی که سالهای عمر خود را برای خدمت به همکاران سپری کردند . هرکز فراموش نخواهد شد و در یاد وخاطره ثبت و ضبط خواهد شد . بدیهی است خدمات ارزنده شما که در حدود وظایف تفویضی و اختیارات قانونی در جایگاه ریاست اداره بخوبی و بنحو شایشته انجام شده است .انشاء الله در کنف الطاف خاصه ی الهی ماندگار خواهد ماند .
اینجانب بر حسب وظیفه و به نمایندگی از سوی جمعی از همکاران ضمن خدا قوت و خسته نباشید از خداوند جهاندار جان آفرین آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برایتان مسئلت می نمایم
احد اشرفی

فرهنگی پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 12:36

با سلام دوستان عزیز لطفا یک طرفه به قاضی نروید و مسئول و کارکنان اداره را بدون آگاهی و اطمینان متهم نکنیناینکه رفتم اداره بودن دلیل نیست شاید اصلا اداره اجازه نداده برن بیرون و شاید اصلا دستور از بالاست و لی انصافا زحمت میکشن و اینکه ذوستان کم لطفی میکنن و میگن با آبمیوه و… عزیزم ارزش کار اونا خیلی بالاس و خودشون رو به این چیزا نمیفروشن و مطمئن م که خرید هم از جاهای ناشناس میکنن که تخفیف هم ندن بهشون انصاف داشته باشمیم بهتره

راسته بازار پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 12:47

به خدا انصاف نیست انقدر در مورد این اداره بد بگوییم واقعاً انصاف نیست این همه بد بگوییم در جواب بیان مشکلات باید بگویم همان قدر که ما رامعطل نمی کنند دستشان درد نکند بعد حرفهای شما ما به دردسر افتادیم کاشکی منطقی فکر می کردید . الان رفتم برای آزمون بهم شناسه صنفی شورای اصناف را دادن و می گویند برو واریز کن بعد بیا و آزمون را اینترنتی می گیرند که متاسفانه مردود شدم و دوباره باید بروم برای آزمون . خدا به شما انصاف بدهم .

سکوت.... پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 13:59

سلام بر راسته بازار محترم صدای دهل از دور خوشتر است شما هنوز تازه با این اداره سرو کار دارید مثل من که چند ماه بدوی تا پشیمون پروانه کسب شی میفهمی شما دوست عزیز فککنم اولین پروانه کسبته قبل از زدن این نظر سنجی برای این دوستان فارسی زبان که انصافا ظرفیت انتقاد رو نداشتن من هم پیش بینی میکردم که گفته بودم کاری نکنید فحش بشنوم قبلا خبری از آزمون نبود ما پولو میدادیم چندتا سوال فرمالیته میپرسیدن تمتم میشد که انصافا از این بابت تشکر میکنم این روش خوب بود اما من گفتم کمیسیونتن هرچه شما گفتید تائید کرده و این قیمتا زیاده اما اونا اینتور که شما میگید دست پیش گرفتن مردم اسی کنن قبلا همه پولا رو خودشون میگرفتن از کافی نت خبری نبود اما شمارو فرستادن یا گفتن سوالارو بخونید قبلا نمیخوندی هم میشد پس با شما لج کردن والا اینارو بدونی چی میشه بیسوادا چیکار کنن تو راهنمایی رانندگی واسه اونا فکر شده اما اینجا نه . هیهات برای شما هم گفتم انصاف انصاف خدا جای حق نشسته .اصلا شاید شاید خودشه که از خودش تعرف کرده یا وام دادن یا شاید انصافا کا راه انداختن اما تو شکایت نمیشه که اگه میشد اینتور سخت نمیگرفت و قاطی نمیکرد از شما انتقام بگیره ……… از هم حمایت میکنن و حکومت میکنن ولی شما به جای حمایت … از ما که گذشت به من چه .در آینده اگه یه موقه مغازمو پلمپ کردن مراحل جدیدو دیدم نظرم عوض بشه .از همه پوزش میخوام نخواستم مثل کبک شیم من که کارم حل شده پس بخاطره شما گفتم .یا حق

End پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 14:46

در نهایت فکر کنم اونقدر شهامت دارم که از همه شما مسئولین و راسته بازاری ها و شما اصناف کوشا و خوانندگان سایت و مدیران اتاق اصناف و مدیران سایت و …. که اگه با بیان مشکلات بنده ناخواسته موجب بروز مشکلاتی شدم پوزش میطلبم امیدوارم من حقیر راببخشید اما فکر کردم وظیفمه باید یکی بگه که گفتم اما فقط در مورد آزمون جواب شندیم شاید فقط همین در نظرشون مهم بود . ناخواسته اومدیم ابروشو درست کنیم . . . .، درکل پوزش و معضرت منو بپزیرید امیدوارم شما اصناف و همه دوستان منو ببخشید و اگه خدایی نکرده به علت عصابانیت و لهن بد به کسی توهین شده منو به بزرگواریتون ببخشند .

نقطه شنبه , 15 نوامبر 2014 - 13:54

سلام بر دوستان جهت شفاف سازی و صرفا جهت اطلاع دوستان و رفع کدورت من گفتم قیمتارو شرح بدید توهین که نکردم پس چرا قهر کردن ما با کلیات مشکل نداشتم وظیفتونه مامورید ومعظور و ممنون که بندرو خوب راهنمای کردن طبق فرمایششون از اداره جاتی که فرموده بودن پرسیدیم اما با اینکه اطلاع داشتن چرااین راه حل رو مطرح کردن الله العلم اخه پس چرا چند ماهه الکی آزمون میگرفتن و خرج رو دست مردم میزاشتن و وقت خودشون و مردم میگرفتن به هرحال یکی یه دستی زده اون بزرگواران فرمودند از وقتی که سامانه جدید راه اندازی شده جهت صدر پروانه کسب الزامی به گرفتن و تائید آزمون صنفی نیست! و بلا استفادس پس اون دوست راسته بازاری که مفرمودن مردد شدن خودشون قضاوت کنن پس سرسری بود تا بیان تو سایت دردل کنن این دوست راس میگن من کلا تکذیب نمیکنم در اواخر کاغذای آزمونو میگرفتن و کارارو راه میانداختن در این مورد دستشون درد نکنه اما قبلا اینتو نبود و یک هفته ای وقت میدادن و باید سر ساعت اونجا بودیو الا .. راستی چرا اون قسمتی که خیری نداشت و زحمتش واسشون بود به قولشون اینترنتی بود رو به شما دادن برید و لی مابقیش هست به قولی راست گفتن اینجایی نیستن که دل بسوزونن. آشنا داشته یا خجالت بکشن شما هم اون رفتار و عملکرد شهر خودتو میتونی جایی دیگه اشته باشی به جای انتقاد از من که حرف حق گفتم به جای حمایت از من … از این عزیزان یاد بگیرید مثل یک تیم از هم حمایت میکنن .پس حق گرفتنی است نه دادنی حقیقاتا اگه اینجا مطالبو گفتم علت اینه که من به صورت شفاهی نمیتونستم مطالبمو فارسی بیان کنم و کم میآوردم و حرفام میموند اینتوری میشه فکر کردن همیشه حق با اوناست چون کسی حرفی نمی زنه پس کسی نباید از دید بالا نگاه کنه همه خادم همیم ما نباشیم اونا هم نیستن بحث پنهانکاری نیست اگه مطوئن بودم ازیت نمیشم کدملیمم ثبت میکردم اما ترسیدم دوباره مراحل صدور پروانرو طی کنم.
مدیران محترم سایت ممنون که این بسترو فراهم کرید حرف حساب بزنیم و بشنویم.
ببخشید بخشیدا ببخشید….

مدیر داخلی شنبه , 15 نوامبر 2014 - 15:01

با سلام کاشکی قبل از اینکه حرفی می زدید اول فکر می کردید بعد اقدام به زدن حرف می کردید من مدیر داخلی که به اصطلاح شما فارسی زبان هستم هیچ کاره هستم . تصمیم گیری رو بعد از نظرات بیان مشکلات رئیس اتاق اصناف و فرمانده بسیج اصناف گرفتند و به بنده حقیر نیز ابلاغ کردند تا این چنین رفتار کنم هر چند که باب میل بنده نیست چون بنده به این معتقدم که این میزها به کسی وفا نمی کند چه برسد به من . پشن بنده حرف زدن گناهش به پای خودتان چون خلافی نکردم هیچ ترسی هم ندارم تا جایی که تونستم کار مردم را راه انداختم و مطمئن باشید ظرفیت انتقادم دارم ولی به حق نه اینکه هر کسی هر چی دلش خواست بگوید و اگر فکر می کنید آزمون وجاهت قانونی ندارد می توانید با سازمان تماس بگیرید و اصل قضیه را مطلع شوید بازم می گویم من میزا بنویس این مجموعه هستم و هیچ کاره این مجموعه پس خواهشاً من بنده حقیر را وارد این قضیه نکنید و ضمناً درست فارسی زبان هستم ولی بنده حقیر خودم را اینجایی می دونم و از اینکه بتوانم کار کسی را را بندازم خیلی خوشحال می شوم و در آخر باز هم می گویم من هیچ کاره این مجموعه هستم طبق دستور کار انجام می دهم پس از بنده گلایه نکنید و انقدر بی رحمانه بنده را سرزنش نکنید

از اصناف شبستر پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 14:27

با سلام خدمت تمام دوستان
خداییش و وجدانا من از نمره ۲۰ به ان اداره نمره ۱۴ میدم تمام کارکنانش خوبند بجز چندتایی که اونم بین بازرساشون است.اصناف همه اخلاق هر کدومشون رو میدانند.اونا میفهمن من چی میگم. فقط یکی شان تند و کمی بی وجدان و کینه ای است .خدا اونم به راه راست هدایت کنه -به فکر فردا هم باید بود همیشه پشت میز نمیشه موند اخلاق و اخلاق و مهربانی مهمه . لطفا بازرس ها کمی مودب و مهربان و خاکی باشند خودشون رو نگیرند تا مردم هم دوستشان داشته باشند مخصوصا اون یک نفر..مرسی

ا ع پنج‌شنبه , 13 نوامبر 2014 - 14:39

منکه از بیشترشون راضی ام خصوصا درون اداره و کارمند هاشون افراد فهیم و باشعوری اند-دستشون درد نکنه .به کار ارباب رجوع زود رسیدگی میشه .

شبسترلی قارداش جمعه , 14 نوامبر 2014 - 0:34

با سلام خدمت سروران گرامی:
به نظر من کارکنان یک اداره یا موسسه و… باید از افرادی مجرب ، متعهد و کاربلد بگارگیری بشن تا هم در برابر مشکلات مردم سعه صدر و.. داشته باشن نه افرادی که نه سواد درست و حسابی دارن و نه اخلاق برخورد با مردم رو بلد نیستن .
واسه مدیریت اصناف شبستر متاسفم که هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد . کارمندی که ظرفیت انتقاد و ان هم درست رو از خودش رو ندارد بهتر که …
مگر نه اینست که همه ما در برابر مردم مسئول هستیم . در آخر برای این عزیزان از خدواند متعال خواستار خدمت به خالق خدا و هدایت به صراط مستقیم و آرمانهای مقدس اسلامی هستم

حمایت شنبه , 15 نوامبر 2014 - 13:47

ظرفیت انتقاد پیشکش این مورد ثابت کردن! حرفی هم که بهشون میزنی نزدیکه بزننت من رفتم با مسئول اجرایی شون صحبت کنم همه هم گوش میکردن گفتم آخه چرا همیشه سایت شما قعطه ؟ کوچکتره بلند شده توهین میکنه به تو چه و … خواستم بگم ت جای پسر منی واسه من افت داره باهات دهن به دهن شم رئیسم که خدشو زد به نشنیدن زیاد هم نمیشه پیشو گرفت کارم گیرشون بود فردا به هر بهونه ای میان گیر میدن حوسلشو ندارم ومدم یه لقمه نون حلال در بیارم نه سرو کله بزنم.
ازمسئولین ممنون که به حرفای ما ارزش دادند و شما مدیران سایت و سخت کوش آقایان بهزاد و دهقان کمال تشکر راداریم که نظرات مارا هرچند ادبی نبود اما منعکس کردید.ممنون

سلام شنبه , 15 نوامبر 2014 - 15:56

واقعاً متاسفم برای کسانی که نمی دانند چی می گویند و هر چی از دهانشان در می آید می گویند وقتی حرفی می زنید فکر کنید هر چند نمی شود از شما گلایه کرد چون یه تعداد بی سوادین که نمی دونید چه می گویید بعضی ها حقشون هست تا چایی که می توانید باید معطلشان کرد واقعاً هیچ کس مثل این مدیران اجرایی خالصانه کار نمی کند واقعا کارشان همگی درست و خیلی زود کار راه می اندازند خدا نکند کارتان به….و….
و ارگانهای دیگر بی افتد آنقدر اذیت می کنند که حد ندارد

امیر شنبه , 15 نوامبر 2014 - 12:53

سلام ممنون از سایت خوبتون-لطفا ریاست اداره در صورتامکان ارباب رجوع و شاکی را درست راهنمایی کنند برای ۲ مورد مشابه شاکی ۲ جور راهنمایی میکنه آدم سر در گم میشه و نتیجه هم نداره متاسفانه ازلحاظ کاری بی تجربه و ناشیانه عمل میکنند پخته و کاری نیستند .کاش کار بلد بود انشاالله درست بشه .

نصر من الله و فتح قریب یکشنبه , 16 نوامبر 2014 - 10:50

با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت تمام نیروهای مسلح و سربازان این مرز بوم و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که زیر سایه ی عنایات خداوندی و حضرت ولیعصر(عج) ودعای خیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) وشهدای انقلاب به این موفقیت دست یافتن و افتخاری دیگر آفریدند دستشان در نکنه که همیشه مایه افتخار و سربلندی این سرزمینند و خسته نباشید دیگر خدمت شما برادران بسیجی آقایان حامد دهقان و بهمن بهزاد و سایر همکران محترم سایت بابت فعالیت و خدمت صادقانه شان، لذا مستدعیست نسبت پیام نام گزاری rq170 ایرانی اطلاع رسانی نمائید . باتشکر
من الله التوفیق

پیگیری دوشنبه , 20 آوریل 2015 - 14:00

با سلام خدمت مدیریت سایت و مسئولین محترم .لطفا پاسخ دردل و مشکلات مار بدید این جلسه در مورد اداره صنعت و معدن چه نتیجه ای داشت