کد خبر : 127054
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2017 - 16:17

پیام تسلیت بسیج دانشجویی شهرستان شبستر در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت بسیج دانشجویی شهرستان شبستر در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شبستر با صدور بیانیه ای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش شبسترنیوز،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شبستر با صدور بیانیه ای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تَبَارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿١﴾ الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاهَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلا وَهُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ ﴿٢﴾        سوره ملک
با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم( پیام تسلیت مقام معظم رهبری )
خبر وفات ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حجت الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی ، که قریب ۶ دهه از یاران و همکاران رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند ، موجب اندوه فراوان گردید . ایشان که از اولین روز های نهضت اسلامی علیه حکومت  شاهنشاهی پهلوی در میدان مبارزه و جهاد حضوری پر رنگ داشتند ، هیچ گاه  از نثار مال و جان خود در راه تحقق انقلاب اسلامی و استمرار آن در قالب جمهوری اسلامی دریغ نکردند ، اعتقاد راسخ ایشان به راهبری مدبرانه ولی فقیه زمان در کنار اختلاف نظر های موجود ، هرگز ایشان را از صف معتقدان به نظام و انقلاب جدا نکرد.

در وصف او همین بس که پس از وفات وی منافقین و دشمنان قسم خورده نظام ابراز خوشنودی نموده و فقدان وی را نشانه ای  برای رسیدن به اهداف شومشان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تفسیر کرده اند که به خوبی بیانگر میزان تاثیر مثبت این استوانه تاثیر گزار  نظام در برابر دشمنان ملت است. .
هاشمی همواره متعلق به انقلاب بوده و همیشه در دایره انقلاب تعریف شده است . هاشمی پیوسته  مورد وثوق بزرگان انقلاب  بوده چه آن زمان که در دوران سازندگی مورد حمله و هجمه سنگین روشنفکرنماهای خیره به دستان خون آلود  آمریکا بود ، چه در دوران به اصطلاح اصلاحات که به اسم عالی جناب سرخ پوش با آبرو و حیثیت ایشان بازی ها شد و چه در ادوار بعد . هرچند انتقاداتی به مواضع ایشان گرفته شدکه بسیاری به حق و نگران کننده بود  ولی انقلابیون ارزشمدار ، هاشمی را جزو یاران نزدیک رهبری و همراه ولایت تعریف کردند و همواره غبطه هاشمی قدرتمند و کارگشای اوایل انقلاب را می خوردند . البته هم در تقدیر رعایت انصاف و عدالت را نمودند و هم در نقد ایشان و اغلب  از دلباختگان و دلسوزان انقلاب چیزی خارج از این دایره شنیده نشد .
حال چه شده که دنباله رو های  لیبرال مسلکان کم خرد خارجی  طمع به وجهه او برده اند تا وی را از دامان انقلاب بربایند ،آنان  که زمانی وی و آبرویش را باهم ترور کرده  و علیه اش مطلب و کتاب و مقاله و فیلم و صوت و حتی کاریکاتور توهین آمیز تولید کردند، امروز  دایه مهربان تر از مادر شده و درصدد مصادره به مطلوب این شخصیت موثر انقلاب اسلامی  برآمده اند!!
اما وداع با شکوه مردم بصیر ایران اسلامی با این عالم عزیز قطعا نقطه عطفی در تاریخ وحدت ملی  ایران اسلامی خواهد بود ، که بی شک بار دیگر دشمنان را از دست اندازی به استقلال کشور و فتنه انگیزی های بیشتر  مایوس خواهد کرد .
در پایان این مصیبت وارده را به پیشگاه حضرت حجت و نائب بر حقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و عموم مردم مسلمان ایران تسلیت عرض می نماییم . و برای خدمت گزاران صدیق انقلاب و نظام طلب طول عمر با عزت داریم .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان شبستر ـ ۲۰ دی ماه ۹۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.