کد خبر : 126244
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2017 - 22:02

وضعیت نابسامان مجتمع مسکونی مروارید شبستر+تصاویر

وضعیت نابسامان مجتمع مسکونی مروارید شبستر+تصاویر

مجتمع مسکونی مروارید شبستر که در پل میلاد و کوچه کوثر ۴ این شهر واقع شده در وضعیت نابسامانی به سر می برد.

به گزارش شبسترنیوز، مجتمع مسکونی مروارید شبستر که از پروژه های واگذار شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و نزدیک به ۸۰ واحد است در وضعیت اسف باری به سر می برد.

ساکنین این مجتمع  در گفتگو با شبسترنیوز مدعی شده اند که علی رغم واگذاری این واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،این مجتمع نواقصات زیادی داشته و در  وضعیت مناسبی قرار ندارد .

یکی از ساکنین این مجتمع در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز گفت: این واحد ها در سال ۹۱  توسط بنیاد مسکن تحویل داده شده اما متأسفانه به دلیل عدم نظارت مسئولان، ساختمان به صورت ناقص و فاقد امکانات رفاهی تحویل داده شد.

وی اظهار داشت:این مجتمع مسکونی مثل یک روستا  ۸۰ واحد داشته و مشکلات زیادی داریم و با وجود افرادی پیر در بین خانواده ها آسانسورها پلمپ شده اند و وقتی میبینیم پیرزن و پیرمرد از پله ها پایین می آیند ناراحت می شویم و بر اساس پیگیری هایی که کرده ایم بنیاد مسکن صرفا در این خصوص کمک کرده و توسط هیئت مدیره آسانسورها در حال درست شدن است.

یکی دیگر از ساکنین نیز با بیان اینکه برای ۸۰ واحد در این مجتمع مسکونی صرفا ۴ چاه فاضلاب حفر شده است گفت:اگر محاسبه شود برای هر واحد ۳۰ سانتیمتر چاه حفر شده و اکنون با مشکل اساسی مواجه شده و هر هفته باید چاه ها را تخلیه کنیم و هزینه های بسیاری را در کنار دیگر مشکلات مان متحمل می شویم.

این شهروند ادامه داد: محوطه حیاط مجتمع نیز حالت متروکه داشته و  مجتمع تحویل داده شده با نقشه تفاوت اساسی دارد و همین طور پارکینک نیز وضعیت مناسبی نداشته و بدون درب تحویل داده شده و امنیتی وجود ندارد.

وی اظهار کرد:در احداث این مجتمع  در بسیاری از موارد کم کاری شده و  نصف و نیمه تحویل داده شده است و اگر مشکلاتمان حل نشود ۸۰ خانواده در این مجتمع در نگرانی  و سختی باید زندگی کنند.

یکی دیگر از اهالی مجتمع مروارید نیز با  انتقاد از وضعیت این مجتمع مسکونی تصریح کرد:باید ببینیم مهندس ناظر این مجتمع چگونه نظارت کرده است که شاهد نواقصات متعددی در تاسیسات و موارد مختلف هستیم و برای اینکه هزینه ها کمتر باشد در مواردمختلف کم کاری شده است.

تعدادی از ساکنین این مجتمع مسکونی با اشاره به پیگیری های انجام شده مدعی شدند که با وجود مراجعه مکرر به بنیاد مسکن شهرستان شبستر ،متاسفانه تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم و بنیاد مسکن و پیمانکار مجمتع با یکدیگر اختلاف دارند.

ایشان ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت موجود ، از مسئولین شهرستان شبستر از جمله فرماندار،بخشدار و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شبستر خواستار رسیدگی به وضعیت این مجتمع شدند.

پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز به سراغ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شبستر رفته و موارد مطروحه توسط ساکنین مجتمع مسکونی مروارید شبستر را پیگیری کرد.

مهدی وفادار با بیان اینکه روند احداث مجتمع مسکونی مروارید از سال ۸۵ شروع شد گفت:این مجتمع  توسط پیمانکار با نظارت مهندس ناظر از سوی بنیاد مسکن  در حمایت از اقشار آسیب پذیر  با کم ترین قیمت تحویل خریداران اولیه داده شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده علی رغم اینکه اعتباری برای این موراد نداشتیم بیش از سه میلیون تومان  در جهت استاندارد سازی آسانسورهای مجتمع مسکونی مروارید مشارکت داشته ایم تا توسط هیئت مدیره موارد حل شود و همچنین چاه ارت نیز اجرا شده است.

مدیر بنیاد مسکن شبستر خاطرنشان کرد:صاحبان واحدهای مسکونی در همه جا  در موارد مختلف هزینه می کنند و ساکنین مجتمع باید هزینه هایی پرداخت کنند و اینکه تا ابد مشکلات مجتمع مروارید را حل کنیم امکانپذیر نیست.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس یکشنبه , 1 ژانویه 2017 - 23:47

سلام آقا بهزاد من از ساکنان مجتمع مروارید بابت انعکاس مشکلات این مجتمع از شما کمال تشکر را داریم ولی یک نکته قابل تعمل درباره صحبتهای آقای وفادار اینکه ایادر سال ۸۵ متری ۴۵۰ تومان پول کمی بود واگر در باره نحوه ساخت مجتمع وامکاناتی که باید یک مجتمع داشته باشد نداشتند چرا اینکار رو کردند دوم کجای قانون نوشته چون مسکن برای نیازمندان ساخته شده باید ناقص تحویل بدهند وفاقد پله اضطراری مگر نیازمند نمیتواند در اتش بسوزد سوم چرا یک واحد که دارای سیستم پکیج است نباید محل نصب بخاری اضطراری داشته باشد که این نیازمند خودش دیوار را سوراخ کند وبخاری بگذارد اگر این نیاز مند بدلیل بی عقلی عده ای مسول نما باید توسط گاز منوکسید خفه شود وهزاران چرای دیگر که تا بحال هیچ جواب قانع کنند های از وفادار نشنیدیم بهر حال دست شما درد نکند منتظر پاسخ وعکس العمل مسولان از جمله آقای فرماندار محترم بعنوان مسول شهرستان خواهیم ماند