کد خبر : 126197
تاریخ انتشار : جمعه 30 دسامبر 2016 - 16:39

پرونده فتنه‌گران نزد ملت ایران تا اظهار ندامت آنان مفتوح است

پرونده فتنه‌گران نزد ملت ایران تا اظهار ندامت آنان مفتوح است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: ۸ و ۹ دی ماه نشان داد که پرونده فتنه‌گران نزد ملت ایران هنوز مفتوح است و تا اظهار ندامت فتنه گران، این پرونده مختومه نخواهد شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به برگزاری باشکوه اجتماعات ۸ و ۹ دی با حضور گسترده مردم در هفتمین سالروز ۹ دی در کشور و تبریز اظهار داشت: به لطف خدا برگزاری جلسات بزرگداشت این حماسه بسیار باشکوه بود و با حضور و شرکت با بصیرت اقشار مختلف مردم همراه شد که اکسیر جاودانگی است.

وی افزود: ۹دی روز تجلی قدرت پروردگار و نشانگر این است که ملتی که به خداوند متکی باشد، هیچ قدرتی توانایی ایستادگی و مقابله با آن را ندارد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ۹دی روز بقای جمهوری اسلامی است، گفت: این روز نشان داد که اکثریت ملت ایران صاحب بصیرت و غیرت دینی هستند، حامیان داخلی و خارجی فتنه درصدد آشوب و براندازی در کشور بودند چرا که مسئله صرفا ادعای تقلب نبود و در ‌‌نهایت بصیرت و آگاهی مردم با شناخت پشت پرده ماجرا حماسه ۹ دی را رقم زد.

وی ادامه داد: ۸ و ۹ دی ماه نشان داد که پرونده فتنه‌گران نزد ملت ایران هنوز مفتوح است و تا اظهار ندامت فتنه‌گران، این پرونده مختومه نمی‌شود.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اهمیت خبر مسرت بخش پیروزی حلب خاطرنشان کرد: همه تحلیلگران و صاحب نظران می‌گویند که شکست بزرگی بر تروریست‌ها و نقطه عطفی در مبارزه با این تروریست‌ها است و به قدری شوک به تروریست‌ها و حامیانشان وارد ساخته که تاکنون خود را بازیابی نکرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: آزادی حلب همچون آزادی خرمشهر مقدمه‌ای برای آزادی سایر نقاط سوریه است و ان‌شاءالله طومار داعش، تکفیر و خلافت اموی همه به یکباره در هم پیچیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تصویب محکومیت رژیم صهیونیستی برای عدم شهرک‌سازی در مناطق اشغال شده در شورای امنیت مسئله‌ای بود که با عدم وتوی آمریکا اسباب تعجب رسانه‌ها را به دنبال داشت، گفت: علت این مسئله ظاهرا اختلاف اوباما و نتانیاهو و تحلیل‌های دیگر است که این مصوبه با استقبال جهانی روبه‌رو شد.

وی افزود: این مسئله نشانگر این است که رژیم منحوس صهیونیستی در حال زوال است و رهبر معظم انقلاب براین اساس تاکید کرده‌اند که در اثر مبارزه جدی مسلمانان رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل (ع) به گورباچف خاطرنشان کرد: دعوت امام (ره) براین اساس بود تا سردمداران شوروی سابق بینشی توحیدی پیدا کرده و از مکتب وحی پیروی کنند و ایشان به تبع جد بزرگوارشان رهبر شوروی را به اسلام دعوت کردند.

وی افزود: ایشان فرمودند که آینده کمونیسم نابودشدنی است و تحقق این نابودی در چند سال بعد، حاکی از تیزهوشی و پیش‌بینی دقیق ایشان از مسائل جهانی بود که نامه‌های رهبر معظم انقلاب به جوانان کشورهای غربی در ادامه مسیر اتمام حجت و تبلیغ اسلام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.