کد خبر : 126153
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 23:13

هدف اصلی دشمن،ایجاد بحران هویتی در ایران است/در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشیم

هدف اصلی دشمن،ایجاد بحران هویتی در ایران است/در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشیم

فرمانده سپاه عاشورا گفت:دشمن تلاش می کند که با ایجاد دو قطبی ،ایران را تضعیف کند و گام به گام جامعه را به رفاه طلبی و اشرافی گری سوق می دهد و باید قبول کنیم در برخی جاها غفلت کرده و ضربه اش را نیز دیده ایم.

به گزارش شبسترنیوز،سردار غلامحسین کریمیان در همایش بزرگداشت حماسه نه دی  و یادواره شهدای روحانی شهرستان شبستر گفت:سالار شهیدان و عملدار با وفای اباعبدالله به دشمنان باج نداده و شهید شدند و درس عزت و سرافرازی را به ما دادند.

وی اظهار کرد:بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا می گذرد ولی همان فرهنگ معنویت در جامعه حاکم است و فرهنگ عاشورایی در جامعه حاکمیت دارد .

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره های شهدا افزود:شهدا اصلی ترین سرمایه دنیوی خود یعنی جانشان را تقدیم کرده و با خدا معامله کردند ولی رسالت زینبی را برای ما به میراث گذاشتند و هدف از برگزاری یادواره ها شهدا نیز تجدید میثاق با شهدا است.

وی ادامه داد:دشمنان از موشک و هواپیما نمی ترسند و تلاش می کنند  روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرند و نظام در تمامی صحنه های نبرد امنیتی و جبهه جنگ نرم با تمامی توان در مقابل استکبار ایستاده است.

سردار کریمیان با تاکید بر اهمیت مقابله با جنگ نرم اظهارداشت:جنگ نرم خزنده و آهسته و گام به گام در قالب سناریوهای مختلف از سوی دشمن اجرا می شود و باید هوشیار باشیم چرا که هرجایی که غفلت کرده ایم آسیب دیده ایم.

فرمانده سپاه عاشورا با تشریح دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه های مختلف سعی در تضعیف نظام داشته اند و چون در جریان قومیت ها،گروهک ها و هشت سال جنگ تحمیلی موفق نشده و دیدند توانایی مقابله سینه به سینه با سربازان نظام جمهوری اسلامی را ندارند وارد نیرنگ و تهاجم فرهنگی شدند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: دشمن پس از تهاجم و شبیخون فرهنگی در سال ۷۸ وقایع کوی دانشگاه را رقم زد تا وضعیت را ارزیابی کرده و  ببیند که بستر آماده است یا نه که با شکست آن دسیسه ها به فکر افتادند تا ۱۰ سال دیگر زمینه سازی کنند و  فتنه ۸۸  را به وجود آوردند.

غلام عسگر کریمیان خاطرنشان کرد:دشمن تلاش می کند که با ایجاد دو قطبی ،ایران را تضعیف کند و گام به گام جامعه را به رفاه طلبی و اشرافی گری سوق می دهد و باید قبول کنیم در برخی جاها غفلت کرده و ضربه اش را نیز دیده ایم.

وی اضافه کرد:ایجاد بحران هویتی در بین مردم ایران از اهداف اصلی دشمن است و دشمن متوجه شده است که در ایران قدرت بازدارندگی ایجاد شده که نمی تواند چپ نگاه کند  مگر اینکه کشور را ازداخل پوج کند و بدین جهت باید هوشیار باشم.

سردار کریمیان تصریح کرد:دشمن در فتنه ۸۸ به اعتقادات مردم یعنی  مقدسات و عاشورا هتک حرمت کرده و  این باعث شد همه مردم ،حتی منتقدین نیز به جهت اینکه فرهنگ عاشورایی و ماهیت انقلاب را در خطر دیدند ،صف خودشان را با صف دشمنان جدا کنند و حماسه نه دی ،خط بطلانی بر افکار ،عملکرد و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی بود.

فرمانده سپاه عاشورا  در پایان خاطرنشان کرد:یکی از پایه های اساس تولید قدرت ملی ،حضور ملت در عرصه و صحنه است و مردم ایران اسلامی با وحدت در مقابل دشمنان ایستاده و دشمنان در اهداف خود موفق نشده اند.

سخنرانی امام جمعه شهرستان شبستر و شعرسرایی توسط شاعر جوان شبستری از دیگر برنامه های برگزار شده در مراسم پرشور همایش بزرگ ۹ دی شبستر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.