کد خبر : 126100
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 15:48

برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر

برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر

به گفته متخصصان تغذیه تولیدکنندگان بزرگ مواد غذایی سال ۲۰۱۷ تولید و فروش میوه های و سبزی ها بنفش در همه جهان افزایش پیدا کرده ومردم به دلیل فواید آن ها به سراغ این موادغذایی می روند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سال ۲۰۱۷ با یک دنیا تجربه جدید برای مردم جهان آهسته از راه می رسد. تجربه های جدید غذایی و غذاهای رنگارنگ یکی از اتفاق های لذت بخش و مهیج زندگی هر فرد است. با توجه به علاقه مردم به غذاها رنگی و متنوع، تولیدکنندگان میوه ها و سبزیجات را با دستکاری به این خوراکی های سالم و مفید تبدیل کرده و میوه های مانند آناناس صورتی و گلم کلم رنگی را روانه بازار کردند که با استقبال زیادی مواجه شدند.

کارشناسان تغذیه عادت ها غذایی مردم جهان را در ۴۶۵ فروشگاه بزرگ در سراسر دنیا بررسی کرده و اعلام کردند که بشقاب ها غذایی مردم به سمت رنگارنگ شدن پیش می رود. این موضوع حتی در صفحات شبکه های مجازی به وضوح دیده می شود. با تحقیقاتی که ما در این فروشگاه ها انجام دادیم به نظر می رسد که سال آینده قفسه های این فروشگاه ها با موادغذایی بنفش پر شوند.
در بیانیه ای اینترنتی، شرکت های مواد غذایی سالم از روند رو به رشد و سریع تولید و فروش موادغذایی رنگی به خصوص رنگ بنفش خبردادند. برخی از موادغذایی نام برده شده در این بیانیه عبارتند از: گل کلم بنفش، برنج بنفش، مارچوبه بنفش، انگور سبز به رنگ بنفش، سیب زمینی شیرین بنفش، ذرت بنفش و غلات .
 بنفش رنگ پر انرژی و نشاط بخش بوده و اغلب در موادغذایی به نشانه تراکم مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها است.
برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر
میوه های بنفش بخورید سالمتر بمانید
متیئو پلومن،یک مشاور تغذیه در خصوص تولید مواد غذایی بنفش گفت: موادغذایی به رنگ بنفش دارای فواید زیادی برای سلامت بدن هستند و به عنوان رنگ آنتی اکسیدانی شناخته می شوند. این آنتی اکسیدان ها  برای مبارزه با بیماری بسیار موثر بوده وموجب جوان سازی پوست، کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب می شوند.
براساس گفته دانشمندان موادغذایی با رنگ تیره حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان بوده و به عنوان سلامترین موادغذایی شناخته می شوند. بر اساس یک نتیجه تحقیقات متخصصان و کارشناسان تغذیه کسانی که به طور منظم میوه و سبزیجات بنفش می خوردند اغلب کمتر در خطر ابتلا  به فشار خون  و کلسترول بالا قرار دارند.
متخصصان خوردن سبزیجات بنفش را توصیه می کنند
پلومن گفت: شاید بسیاری از مردم با دیدن موادغذایی که رنگ آنها بنفش شده تعجب کرده و از مصرف آنها خودداری کنند . به همین دلیل لازم است تا  متخصصان تغذیه، محققان و رسانه های خبری برای بالا بردن آگاهی جامعه از سلامت این موادغذایی فرهنگ سازی کرده و مردم به سمت انتخاب موادغذایی سلامت تر سوق دهند.
در روند تبلیغات و اطلاع رسانی از موادغذایی بنفش، فروش کلم بروکلی به این رنگ حدود ۲۵ درصد در آمریکا افزایش داشته است.
ذرت بنفش سرطان را از پا درمی آورد
ذرت بنفش در کوههای کشور پرو کاشت می شود. ذزت زرد، به عنوان یک ماده غذایی خوشمزه و دوست داشتنی در سراسر جهان محبوب و پر مصرف است. رنگ بنفش آن با خواص آنتی اکسیدانی بسیار زیاد یکی از سالمترین میوه ها و سبزی ها شناخته می شود.آنتی اکسیدان در مبارزه با بسیاری بیماری ها در بدن مانند سرطان موثر است. با این حال پیداکردن ذرت بنفش کاری چندان آسانی نیست اما در بسیاری از فروشگاه ها آنلاین می توانید آن را پیدا کنید.
برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر
 سیب زمینی شیرین بنفش هضم غذایتان را آسان می کند
سیب زمینی شیرین خواص مفید زیادی دارد و سیب زمینی شیرین بنفش این خواص را چندین برابر نوع معمولی آن داشته و به نام سیب زمینی اوکیناوا شناخته شده است. این سیب زمین بنفش رنگ و طعمی متفاوتی ندارد اما به دلیل وجود آنتوسیانین هابه هضم غذا کمک کرده و دارای خواص ضد التهابی است.
برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر
زیبایی و جوانی با مارچوبه بنفش
زادگاه مارچوبه البنگا ایتالیا است. مارچوبه بنفش غنی از ویتامین B بوده و موجب زیبایی پوست، مو و ناخن می شود. افزون بر این خاصیت این گیاهی چند هزارساله از از دوران روم باستان در بهبود حرکات روده استفاده می شده و به جهت دارا بودن  ویتامین های A، C و K موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر
برنج بنفش بخورید، قلبتان سالم می ماند
برنج  بنفش دارای خواص درمانی زیادی بوده و  سرشار از آهن و ویتامین E است که برای مبارزه با پیری وسلامت قلب مفید بوده و دارای عطر و طعم بی نظیری است. سطح آنتی اکسیدانی این برنج در حدود شش برابر بیشتر از نوع سفید آن بوده و مدت های طولانی رتبه اول را از نظر خواص آنتی اکسیدانی به خود اختصاص داده بود.
برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.