کد خبر : 126079
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 13:03

فتنه ۸۸ خطرناک‌تر از جنگ‌ تحمیلی بود/ هشدار نسبت به فتنه جدید دشمن

فتنه ۸۸ خطرناک‌تر از جنگ‌ تحمیلی بود/ هشدار نسبت به فتنه جدید دشمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فتنه ۸۸ خطرناک‌تر از جنگ‌ تحمیلی بود، گفت: دشمن ساکت ننشسته و در فکر فتنه‌ها و توطئه‌های دیگر است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده صبح امروز در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در تالار مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: یاد شهدای مدافع حرم و شهدایی که به دست فتنه‌گران به شهادت رسیده‌اند را باید گرامی داشت.

وی افزود: در استان آذربایجان‌شرقی با توجه به ویژگی‌های مردم استان و آن غیرت دینی، تدین، ولایت‌مداری و پیشگام بودن که از ویژگی‌های مردم این استان است، مردم آذربایجان یک روز قبل از سایر استان در هشت دی به صحنه آمدند و همانند روز ۲۹ بهمن یک حماسه به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ آذربایجان ثبت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به همایش برگزار شده دیروز پیشگامان بصیرت در تالار وحدت دانشگاه تبریز گفت: مراسم امروز نیز در مصلای اعظم تبریز باشکوه برگزار شد و در کنار این همایش مراسمات دیگر در خصوص ریشه‌یابی فتنه و دنیاطلبی و جاه‌طلبی فتنه‌گران در سراسر استان‌ها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ از هشت سال دفاع مقدس نیز خطرناک‌تر بود ولی مردم با بصیرت و آگاه ایران آن فتنه را در نطفه خفه کردند.

تقی‌زاده تصریح کرد: همه ساله باید هشت و ۹ دی گرامی داشته شده و جوانان و مسوولان درس‌ها و پیامدهای این روز را به یاد داشته باشند و در ارتقای کشور در ابعاد مختلف بهره گیرند.

وی گفت: دشمن ساکت ننشسته و در فکر فتنه‌ها و توطئه‌های دیگر است که باید مردم ایران اسلامی بصیرت خود را تقویت بخشند و همیشه پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.