کد خبر : 126063
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 11:19

مردم در فتنه ۸۸ متوجه تلاش دشمنان برای براندازی نظام ‌شدند

مردم در فتنه ۸۸ متوجه تلاش دشمنان برای براندازی نظام ‌شدند

فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر اینکه مردم در سال ۸۸ متوجه فتنه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، گفت: در روز نهم دی ماه همان سال با راهپیمایی میلیونی، مردم سیلی سنگینی بر چهره فتنه‌گران و دشمنان زدند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، رضا سامی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یادآور رشادت ملت ایران در مقابله با فتنه‌گران و سیلی محکم ملت ایران به چهره فتنه‌گران داخلی و خارجی بود.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ برخی باعث شدند به انقلاب آسیب جدی وارد شود و تمام دشمنان برای نابودی آن حول محور فتنه جمع شوند افزود: بار دیگر آموزه‌های عاشورا به کمک مردم با بصیرت آمد و ۹ دی جواب کوبنده‌ای برای فتنه‌گران بود.

فرمانده سپاه مراغه خاطرنشان کرد: بصیرت مردمی در خلق حماسه ماندگار نهم دی ماه ثابت کرده ملت ایران با اتحاد مثال‌زدنی خود در مقابل دشمن ایستاده و نفوذ‌ناپذیر است.

‌سامی با اشاره به اینکه نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که حماسه ۹ دی، منشور هدایت و منشأ بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی خواهد بود، تصریح کرد: پیام بزرگ نهم دی ماه ۸۸ این نکته است که حماسه ۹ دی این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هر گونه آسیب به مملکت جلوگیری می‌کند.

فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر اینکه مردم در سال ۸۸ متوجه فتنه دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، گفت: در روز نهم دی ماه همان سال با راهپیمایی میلیونی، مردم سیلی سنگینی بر چهره فتنه گران و دشمنان زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.