کد خبر : 126060
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 11:16

فراخوان ادبی « دریاچه نمکین ایران من» منتشر شد

فراخوان ادبی « دریاچه نمکین ایران من» منتشر شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه استان فراخوانی تحت عنوان « دریاچه نمکین ایران من» منتشر کرد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف‌زاده اظهار داشت: فراخوان ادبی « دریاچه نمکین ایران من» در دو بخش ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود که بخش ویژه کودکان شامل ۷ تا ۱۲ و بخش ویژه نوجوانان شامل ۱۳ الی ۱۷ سال می شود.

وی ادامه داد: فراخوان ادبی « دریاچه نمکین ایران من» در قالب های شعر، داستان، تک جمله های ادبی ویژه کودکان و نوجوانان و نمایشنامه نویسی ویژه نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: فراخوان ادبی فوق در حالی منتشر می‌شود که ۵۰ نفر از نویسندگان مطرح کشوری در هجدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در تبریز و در دیدار با مدیر دفتر منطقه‌ای ستاد احیای دریاچه‌ی ارومیه بر تاثیر خلق داستان توسط نویسندگان در خصوص موضوع دریاچه ارومیه تاکید داشتند.

یوسف‌زاده تصریح کرد: مساله‌ دریاچه‌ ارومیه یک مساله‌ فراملی است، مساله‌ای عمیق و تاثیرگذار که دغدغه‌ تمام نویسندگان و شاعران است و بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اقدام به انتشار فراخوان ادبی « دریاچه نمکین ایران من» برای کودکان و نوجوانان کرده است تا دغدغه های ذهنی خود را در خصوص این مساله به روی کاغذ بیاورند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ اسفند سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به تبریز، چهارراه لاله، انتهای بلوار فروردین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی ارسال کنند.

یوسف‌زاده اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۴۴۱۳۱۳۱-۰۴۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.