کد خبر : 126014
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 10:53

فتنه‌گران در فتنه۸۸ خسارت‌های بسیاری به نظام وارد کردند/فتنه ۸۸ از اذهان ملت پاک نمی شود

فتنه‌گران  در فتنه۸۸ خسارت‌های  بسیاری به نظام وارد کردند/فتنه ۸۸ از اذهان ملت پاک نمی شود

فرمانده سپاه شبستر با انتقاد از سکوت برخی ها در مقابله با فتنه ۸۸ گفت:متاسفانه برخی به‌دنبال فراموشی فتنه ۸۸هستند ،در حالی که ملت ایران اسلامی فتنه‌ی ۸۸ را فراموش نکرده و هرساله پرشورتر از گذشته گرامی می دارند.

سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نه دی گفت:، حماسه‌ی نهم دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران بوده و حضور مردم به برچیده شدن بساط چندین ماهه‌ی فتنه‌ی نظام سلطه و عوامل داخلی منجر شد.

وی اظهار کرد:در قضیه ۹ دی، پای امام حسین (ع) و حرمت اصالت، باورها و اعتقادات مردم در میان بود و فتنه گران درآتشی سوختند که خود برافروختند و حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد .

رزمی با تاکید بر اهمیت تبیین علل و عوامل فتنه سال ۸۸ بیان کرد:حماسه ۹ دی  یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای نخست انقلاب است و باید تلاش شود حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

وی ادامه داد:باید در بالا بردن بصیرت عمومی جامعه تلاش کرده  و با درس و عبرت گرفتن از حوادث گذشته از جمله فتنه ۸۸ ،جوانان کشور را نسبت به مسائل انقلاب و توطئه ها و فتنه ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هوشیار و آشنا کرد.

فرمانده سپاه شبستر با انتقاد از سکوت برخی ها در مقابله با فتنه ۸۸  تصریح کرد:متاسفانه  برخی به‌دنبال فراموشی فتنه ۸۸هستند ،در حالی که ملت ایران اسلامی فتنه‌ی ۸۸  را فراموش نکرده و هرساله پرشورتر از گذشته گرامی می دارند.

وی اضافه کرد: در فتنه‌ی ۸۸ که با بهانه انتخابات آغاز شد، فتنه‌گران با اقدامات نامشروع در مدت چندین ماه، خسارت‌های مالی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به نظام وارد کردند و قابل توبه نیست.

رزمی ٩ دی را حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و بصیرت و هوشیاری مردم را در این روز وصف ناشدنی دانست.

وی، خاطرنشان کرد: اهمیت حماسه‌ی ۹ دی بسیار زیاد بوده و لازم است همه برای زنده نگه‌داشتن و تحلیل و بررسی علل و عوامل این حماسه بزرگ اقدام کرده و اجازه ندهیم اقدامات فتنه‌گران و حامیانشان از اذهان پاک شود.

فرمانده‌ سپاه شبستر ادامه داد: حرکت فتنه‌گران گناهی بسیار بزرگ بوده و حرکتی غیرقانونی و عبور از ساز و کار دموکراسی و مردم سالاری و در تقابل با اصل جمهوریت نظام بوده و به‌راحتی نمی‌توان از این جریان عبور کرد.

رزمی با اشاره به نامه اخیر ضدانقلاب ها به رئیس جمهور جدید آمریکا و درخواست اعمال تحریم بیشتر بر علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:اینان همان باقی مانده های فتنه هستند که دوباره ماهیت خودشان را اعلام کردند .

وی با اشاره به تحرکات اخیر در خصوص رفع حصر سران فتنه گفت: در خصوص حصر سران فتنه مسئولان نظام و خصوصاً مقام معظم رهبری با رأفت اسلامی برخورد کرده‌اند والا جرم سران فتنه بالاتر از حصر است.

فرمانده سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه های گرامیداشت حماسه نه دی ماه خاطرنشان کرد:برگزاری نشست های روشنگری و فرهنگی در سطح شهرها و روستاها و یادواره شهدای روحانی شبستر با حضور فرمانده سپاه عاشورا  عمده برنامه های حماسه ۹دی این شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.