کد خبر : 125874
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 دسامبر 2016 - 10:44

جریان “سازش‌کار” با ایجاد “کلیدواژه‌های” مختلف درصدد تضعیف نظام است

جریان “سازش‌کار” با ایجاد “کلیدواژه‌های” مختلف درصدد تضعیف نظام است

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه اخیرا عده‌ای اسلام رحمانی را در مقابل اسلام ناب محمدی تعریف می‌کنند گفت: هریک از آن‌ها در عالم سیاست معنا خود را دارد و جریان سازش کار نیز کلید واژه‌های دیگری را طرح می‌کند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، فریدون عباسی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ حماسه ۹دی شهرستان اسکو که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تهدیدات رسانه‌ای و نظامی مختلف رو‌به‌رو بودیم اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مردم بر این جریانات غلبه کرده و گروهی نیز به دنبال ترور دسته جمعی و تحمیل جنگ بر جامعه ایران بودند که آن هم باحضور مردم شکست سنگینی به آنها وارد شد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای درسال ۸۸ مدعی تقلب درانتخابات شدند خاطرنشان کرد: شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد که این موضوع به روز  قدس کشیده شد و چهره ظاهری و باطنی این جریان را نشان داد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: این افراد در روز قدس شعار “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” و شعارهای ضد جمهوریت سر دادند که می‌خواستند ایران را متهم به چرخش به سمت شرق کرده و امروز نیز می‌گویند منتقدین برجام به اسرائیل خدمت می‌کنند.

عباسی با اشاره به اینکه درسال ۸۸ عده‌ای فریب خوردند، ابراز داشت: جریان ضد دیانت و ضد انقلاب، سازمان یافته آمد تا مسائل را هدایت کرده و مردم را با کشاندن به خیابان‌ها به درگیری با نیروهای مدافع نظام سوق دهد.

وی گفت: هتک حرمت این جریانات به امام حسین (ع) و یاران با وفایش باعث شد تا مردم وارد میدان شده و با تکیه بر ایمان و به جوش آمدن غیرتشان این مسئله را برطرف کردند.

عباسی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌ها بسیار با اهمیت است، تاکید کرد: نمونه بارز چنین حضوری حماسه ۹ دی بود، به نحوی که فتنه‌ خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌ها پایان نیافته است خاطر نشان کرد: فتنه‌های دیگری در راه است که نمونه بارز آن، پدید آوردن داعش، النصره، مشکلات یمن و.. برای غلبه بر ایران است.

عباسی با اشاره به اینکه اخیرا عده‌ای اسلام رحمانی را در مقابل اسلام ناب محمدی و ایران اسلامی را در مقابل انقلاب اسلامی تعریف می‌کنند تصریح کرد: هریک از  آن‌ها در عالم سیاست معنا و مفهوم خاص خود را دارد و جریان سازش کار نیز به نحوی کلید واژه دیگری را طرح کرده، آهسته آهسته به جلو آمده و مکاتب خاصی را ایجاد و این مسائل را آموزش می‌دهد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد تمدن نوین اسلامی را به وجود بیاورد و برای به وجود آمدن این تمدن راه ناهمواری دارد که باید از این راه عبور کند، افزود: شاید ۹دی‌های بسیاری لازم است تا به آن نقطه از تمدن اسلامی برسیم تا خالص‌تر و غربال شده به راه خود ادامه دهیم.

عباسی با بیان اینکه علم و فناوری را باید از جمله پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی بدانیم اظهار کرد: دشمن از‌‌ همان ابتدا تحصیل‌ در رشته‌های انرژی که می‌توانست سبب پیشرفت کشور شود را برای دانشجویان ایرانی ممنوع کرد و در سایر رشته‌ها نیز با عدم پذیرش دانشجویان این محدودیت را افزایش داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به قدرت تبدیل شده و به خاطر همین است که استکبار با ما مبارزه کرده و فتنه‌ها را برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: ایدئولوژی، جمعیت، علم و فناوری، امنیت وثبات، وجود رهبری و مقبولیت از مولفه‌های اصلی قدرت ایران اسلامی است که دشمن برای همه آنها برنامه‌ریزی دارد.

این مسئول سابق در دولت دهم خاطرنشان کرد: ثبات ما به برکت وجود رهبری و فرمانبری مردم از ولایت است چراکه ستون انقلاب و محور امنیت ما مقام معظم رهبری هستند.

عباسی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مورد تهاجم قرار می‌گیرند، تصریح کرد: امام به عنوان بنیان گذار و رهبر انقلاب به عنوان کسی که جامعه را هدایت می‌کند نقش محوری دارند و در نوک پیکان مبارزه با استکبار جهانی هستند.

عباسی درپایان گفت: عده‌ای  با حمله به قانون اساسی و باطل کردن جمهوری ایران یا زیرسوال بردن اصل ولایت فقیه جهت تضعیف رهبری جامعه اقدام می‌کنند که باید در این زمینه‌ها هوشیار بود و از ضربه زدن به نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران که همان وجود ولایت فقیه است جلوگیری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.