کد خبر : 125781
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دسامبر 2016 - 2:52

کلیه محورهای ارتباطی شهرستان شبستر باز و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

کلیه محورهای ارتباطی شهرستان شبستر باز و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شبستر از امکان تردد در جاده های شهرستان شبستر با زنجیرچرخ خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز داود صاحبی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بارش سنگین برف و یخبندان در نقاط مختلف شهرستان شبستر گفت: با تلاش بی وقفه نیروهای راهداری و علیرغم برف روبی ونمک پاشی، سطح جاده های شهرستان به دلیل برودت هوا و استمرار بارش ، لغزنده و مه ناپایدار و کاهش دیدافقی درمحورهای مواصلاتی وجود دارد.
وی با اشاره بر وضعیت تردد در مسیر سلماس – تسوج – شبستر به صوفیان اظهارداشت : تردد در مسیر های فوق با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه جریان داشته و رانندگان جهت تردد در راه های روستایی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.
رئیس اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شبستر با اشاره به  ماشین آلات موجود عنوان کرد:تمامی راهداران در مسیرهای شهرستان شبستر به صورت شبانه روزی در حال برف روبی هستند و در برخی نقاط روستایی نیز ماشین آلات به صورت استیجاری عملیات برف روبی را انجام می دهند.

صاحبی با تقدیر از همراهی مسئولین و شهرداران شهرستان شبستر در بازگشایی و نمک پاشی محورهای شهرستان شبستر ابراز کرد:تعدادی ماشین آلات توسط شهرداران نیز در اختیار مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته تا عملیات برف روبی هرچه سریع تر انجام شود.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت موارد لازم برای این وضعیت افزود: رانندگانی که قصد تردد در جاده های شهرستان شبستر را دارند، باید تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ، لاستیک یخ‌شکن، لباس گرم و جیره خشک را همراه داشته باشند.

رئیس اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شبستر در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: رانندگان می توانند قبل از سفر با استعلام از تلفن گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیک جاده های ارتباطی شهرستان مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.