کد خبر : 125634
تاریخ انتشار : شنبه 24 دسامبر 2016 - 11:15

عربستان و رژیم صهیونیستی برای ناامنی در ایران تلاش می‌کنند/ انقلاب اسلامی شکست را به آمریکا و اسرائیل در حلب تحمیل کرد

عربستان و رژیم صهیونیستی برای ناامنی در ایران تلاش می‌کنند/ انقلاب اسلامی شکست را به آمریکا و اسرائیل در حلب تحمیل کرد

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از ابتدا می‌خواست امنیت را از ما سلب کند چه در زمین و چه در آسمان.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر استقرار سپاه در ناوگان هوایی کشور، در محل سازمان حفاظت هواپیمایی سخن می‌گفت، با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب می‌خواست امنیت را از ملت ایران سلب کند، گفت: خواست دشمن این بود که چه در زمین و چه در آسمان امنیت را از ما بگیرد و بعد از آنکه قرار شد برادران سپاه در حفاظت هواپیمایی باشند، ما شاهد آرامش و امنیت در این حوزه هستیم.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی به دلیل همکاری با سپاه در تأمین امنیت هواپیمایی گفت: امنیت، شرط اول رشد و تعالی هر جامعه‌ای است و دشمنان انقلاب می‌خواستند ثابت کنند که جمهوری اسلامی قادر به امنیت خودش نیست اما این توطئه با رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان ما خنثی شد و ما امروز شاهد امنیت پایدار مردمی هستیم.

فرمانده کل سپاه با طرح این سوال که چرا برخی کشورهای دیگر علی رغم اینکه هزینه‌های مادی و معنوی بیشتری نسبت به ایران در حوزه امنیت صرف می‌کنند نمی‌توانند امنیتی مانند امنیت ایران داشته‌ باشند، تصریح کرد: امنیت پایدار و مردمی ما مرهون ایمان به خداوند و وعده الهی است که فرمود اگر در جامعه‌ای ایمان به خدا و مقاومت در مقابل ظلم و استکبار باشد، امنیت آن جامعه را خدا تأمین می‌کند.

سرلشکر جعفری با اشاره به برخی اقدامات ضدامنیتی علیه ایران گفت: بعضا شاهدیم دو رژیم که انسان تصورش را نمی‌کند، مانند اسرائیل و عربستان برای ناامنی در ایران چه تلاش‌هایی که نمی‌کنند و چه ارتباط‌ها و تماس‌هایی که ندارند، اما تمام توطئه‌ها با ایمان به خدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های فرزندان این ملت، خنثی شده است.

وی با بیان اینکه نباید ایمان خدا به شرک آلوده شود، بزرگترین مصداق شرک علیه ایمان به خدا را در ابعاد سیاسی توصیف کرد و گفت: شرک را باید در ابعاد سیاسی انقلاب اسلامی جستجو و مورد بحث قرار بدهیم. چرا که بزرگترین اصل انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: ایستادگی در برابر آمریکا از اصول اساسی محوری و اولیه انقلاب اسلامی است که به لطف خدا و هوشیاری مردم، محقق شده است. گرچه ممکن است ما در دیگر اصول مشکلاتی داشته باشیم اما با پشتیبانی از ولی فقیه توانسته‌ایم در اصل استکبار ستیزی موفق باشیم.

سرلشکر جعفری افزود: البته ممکن است اصل استکبارستیزی توسط تعداد معدودی از افراد که در جایگاه و مسئولیتی قرار دارند، رعایت نشده باشد ولی وقتی عامه و اکثریت مردم پای این اصل ایستادند نتیجه این ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمن، منجر به مقاومت در مقابل دشمن و تأمین امنیت شده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مصادیق شرک به ایمان الهی و توجه به وعده الهی برای جامعه‌ای که در مقابل ظلم مقاومت می‌کند، گفت: امروز مصداق قدرت مادی که در جهان روی آن حساب می‌کنند، همین آمریکا است که به عنوان شیطان بزرگ شناخته می‌شود.

فرمانده کل سپاه، “امنیت پایدار” را بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه امنیت و اقتدار ملی از دستاوردهای مهم انقلاب است، اظهار داشت: امروز، دامنه امنیت از مرزهای کشورمان خارج شده است چرا که یکی از دستاوردهای انقلاب صدور انقلاب بوده است؛ دشمنان از ابتدای انقلاب دنبال آن بودند که جلوی صدور و پیشرفت انقلاب را بگیرند اما نتیجه آن این شده که امروز مکر الهی بر مکر دشمن غلبه کرده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به آزادی حلب تأکید کرد: آزادی حلب خط مقاومت جبهه انقلاب اسلامی بود که یک شکست بزرگ به دشمن که آمریکا و اسرائیل در رأس آن هست، تحمیل کرد. این شکست از طرف جبهه انقلاب و انقلاب اسلامی بود که به دشمن تحمیل شد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ایام ۹ دی تأکید کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان خارجی به کمک مخالفین داخلی می‌خواستند با ضربه به امنیت کشور، جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کنند اما مردم با حضور در ۹ دی به دنیا پیام دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و قدر این مهم را بیش از پیش دانسته و شکر نعمتش را به جای می‌آورند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خطر فتنه ۸۸ از جنگ هشت ساله بیشتر بود، ایمان و بصیرت مردم را از دلایل اصلی شکست توطئه دشمن دانست و گفت: مردم مومن، انقلابی و فهیم در حماسه ۹ دی ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

سرلشگر جعفری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به رضایت و آرامش مردم خطاب به نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: شما به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستید و باید رضایت مردم را تأمین کنید. گرچه در برخی کشورها در تأمین امنیت، صرفا تأمین امنیت مهم است اما ما رضایت مردم را از اصول اخلاقی و دینی خود می‌دانیم و امنیت را با رضایت و آرامش مردم تأمین می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.