کد خبر : 125593
تاریخ انتشار : جمعه 23 دسامبر 2016 - 14:07

پلیس آلمان ۲ مظنون به حمله تروریستی به یک مرکز خرید را دستگیر کرد

پلیس آلمان ۲ مظنون به حمله تروریستی به یک مرکز خرید را دستگیر کرد

پلیس آلمان دو برادر اهل کوزوو که مظنون به برنامه ریزی برای یک حمله تروریستی به یکی از بزرگترین مراکز خرید در غرب آلمان بودند را دستگیر کرد.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از نشریه “دی سایت”، پلیس دویسبورگ در ایالت نوردراین- وستفالن آلمان دو برادر اهل کوزوو که قصد حملات ترورریستی به یک مرکز خرید بزرگ در شهر اوبرهاوزن را داشتند دستگیر کرده است.

این دو مظنون ۲۸ ساله و ۳۱ ساله دو برداد متولد کوزوو بودند که متهم هستند  قصد یک حمله تروریستی در مرکز خرید سنترو در شهر اوبرهاوزن در ایالت نوردراین-وست فالن آلمان را داشتند.

بر اساس اعلان پلیس آلمان  کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند که دقیقا هدف از این حمله چه بوده و آیا اشخاص دیگری در ارتباط با آن وجود دارند؟

در بیانیه پلیس آلمان آمده است که پلیس از سوی دستگاه اطلاعات هشدارهایی در این خصوص دریافت کرده بود و به همین دلیل عصر روز پنج‌شنبه نیروهای امنیتی در لباس های شخصی در اطراف این مرکز تجاری و بازار کریسمس واقع در نزدیکی آن مستقر شدند.

سنترو” مرکز تجاری مورد نظر تروریست های دستگیر شده، یکی از بزرگترین مراکز تجاری در غرب آلمان با بیست سال سابقه و ۲۵۰ پاساژ و مملو از جمعیت به ویژه در روزهای نزدیک به کریسمس است.

بازداشت این دو مظنون تنها سه روز پس از حمله فردی با کامیون به بازار کریسمس شهر برلین که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن تعداد زیادی شده  و داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت رخ داد.

مظنون این حمله تروریستی در برلین که انیس العامری اهل تونس است همچنان متواری بوده و نیروهای امنیتی همچنان در جستجوی وی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.