کد خبر : 125337
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دسامبر 2016 - 13:06

نباید به برنامه نمادین سالانه وحدت حوزه و دانشگاه اکتفا کرد

نباید به برنامه نمادین سالانه وحدت حوزه و دانشگاه اکتفا کرد

فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه نباید فعالیت‌های حوزه و دانشگاه مختص به یک روز باشد، گفت: نباید به برنامه نمادین سالانه وحدت حوزه و دانشگاه اکتفا کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سردار غلام‌عسگر کریمیان با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: این روز با درایت، آگاهی و معرفت و تیزبینی حضرت امام خمینی (ره) انتخاب شده است.

وی با تأکید بر اینکه نباید فعالیت‌های حوزه و دانشگاه مختص به یک روز باشد، گفت: نباید به برنامه نمادین سالانه وحدت حوزه و دانشگاه اکتفا کرد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: نتیجه خروجی و برنامه حوزه و دانشگاه در طول سال باید ملموس و برای ارتباط با دین و علوم تجربی و انسانی باشد.

وی با اشاره به اینکه در امر گسترش وحدت بین حوزه و دانشگاه هر دو دستگاه باید با قدرت عمل کنند، افزود: اگر به این روال حاکم ادامه دهیم متأسفانه این وحدت دچار خدشه‌های فراوان خواهد شد.

کریمیان با استناد به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه ما از شما حوزه فعال نمی‌خواهیم بلکه حوزه موفق می‌خواهیم، گفت: حوزه موفق زمانی محقق خواهد شد که فعالیت‌ها هدفمند و با برنامه‌ریزی اجرا شود و منجر به وحدت واقعی در باطن مبدل شود.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی دین و اسلام انقلابی در دانشگاه اثرات مثبت فراوان خواهد داشت و روحانیون و حوزویان نباید از این فضای گسترده غافل باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.