کد خبر : 125334
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دسامبر 2016 - 13:02

باید روحیه انقلابی‌گری در حوزه و دانشگاه حفظ و تقویت شود

باید روحیه انقلابی‌گری در حوزه و دانشگاه حفظ و تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید برای تحقق تفکر انقلابی روح و روحیه انقلابی را حفظ کنیم گفت: باید روحیه انقلابی‌گری در حوزه و دانشگاه حفظ و تقویت شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فر صبح امروز در همایش نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحقق گفتمان انقلابی‌گری که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه در این انقلاب و در قدرت نفوذ و تحمیل اراده در عرصه‌های بین‌المللی شاهد به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم اظهار داشت: خون شهید مفتح هم در وحدت حوزه و دانشگاه بسیار مؤثر افتاد و باعث شد این دو نهاد انقلابی به هم نزدیک‌تر شوند.

وی با تاکید بر اینکه این وحدت باعث شد ظرفیت‌های هر دو نهاد برای تحقق گفتمان انقلابی گری و نهادینه کردن تمدن نوین انقلابی بهره‌گیری شود، افزود: نقشه راهی برای آینده و سازوکاری مناسب در جهت اهداف متعالی تدوین‌شده و به‌روزتر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید برای تحقق تفکر انقلابی روح و روحیه انقلابی را حفظ کنیم گفت: هرگاه از روحیه و تفکر انقلابی و مجاهدت فاصله گرفتیم عقب افتادیم.

دبیر همایش وحدت حوزه و دانشگاه، با اشاره به اینکه این همایش حاصل اشتراک نظر و وحدت حوزه و دانشگاه است، ابراز داشت: باید روحیه انقلابی گری در حوزه و دانشگاه حفظ و تقویت شود.

کاملی‌فر افزود: شهدای مدافع حرم نمونه بارز انقلابی‌گری است که باید راه و رسم این شهدا ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.