کد خبر : 125215
تاریخ انتشار : شنبه 24 دسامبر 2016 - 0:32

دستگاه قضایی از رسانه های مجوز دار در چارچوب قانون حمایت می‌کند

دستگاه قضایی از رسانه های مجوز دار در چارچوب قانون حمایت می‌کند

 تعدای از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر در دیدار با حسین فتاحی اتصاب وی به عنوان  رئیس جدید دادگستری شهرستان شبستر تبریک گفتند.

به گزارش شبسترنیوز،فتاحی در این دیدار با تاکید بر اهمیت رسانه ها در جامعه گفت:رسانه ها نقش بزرگ و حساس   داشته  و می توانند ناهنجاری ها و مشکلات جامعه را مطرح کنند .

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد:اگر رسانه ها در شهرستان واقعیات را اطلاع رسانی کنند و توهین و افترا نباشد هیچ مسئولی حق ندارد از رسانه ها و خبرنگاران رسمی شکایت کند.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر ادامه داد:رسالت اصلی رسانه ها بیان مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است و دستگاه قضایی از رسانه های مجوزداری که در چارپوپ قانون حرکت کنند حمایت می کند.

فتاحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت فضای مجازی عنوان کرد: مردم به فضای مجازی دسترسی بیشتری دارند  و در بحث شبکه های اجتماعی نظارت سخت است چرا که هر فرد می تواند گروه و یا کانال ایجاد نماید .

وی تاکید کرد:باید متولی شبکه های اجتماعی مشخص شود و در برنامه داریم یک سری اقداماتی در خصوص فضای مجازی انجام دهیم و  باید با افراد مورد دار که مطالب خلاف واقع و توهین به مقدسات می زنند شناسایی شده و برخورد شود.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر با تاکید بر اطلاع رسانی مسائل مهم و موثر در افکار عمومی خاطرنشان کرد:در مسئول  مهم افکار عمومی انتظار اطلاع رسانی از سوی منابع رسمی دارند و اخبار مهم  دادگستری اطلاع رسانی می شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پدرام شنبه , 24 دسامبر 2016 - 16:29

سلام، سایتتون خیلی بهم ریخنه شده، موضوعات رو نمیشه پیدا کرد، منو ها داغون شدن