کد خبر : 124865
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2016 - 15:47

اعلام آمادگی و حمایت خیرین و معتمدین جهت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان

اعلام آمادگی و حمایت خیرین و معتمدین جهت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان

جمعی از خیرین و معتمدین روستای سفیدکمر بخش صوفیان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید دانشگاه ، آمادگی کامل خود را در راستای حمایت های مادی و معنوی از واحد صوفیان اعلام نمودند.

به گزارش شبسترنیوز، در این جلسه رئیس واحد صوفیان با تشکر از خیرین و ریش سفیدان سفیدکمر با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: « در چند سال اخیر با مدیریت جهادگونه و علمی دکتر میرزاده ، ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت های بی دریغ دکتر انگجی ، دبیر هیئت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، شاهد رشد و بالندگی واحدهای دانشگاهی استان هستیم.

وی با تشکر از حضور فعال و پیگیر خیرین ، معتمدین و موسسین واحد صوفیان ، به تبیین وضعیت آموزشی، عمرانی ، پژوهشی و مالی واحد صوفیان پرداخته و در راستای حل مشکلات عدیده آن ، مساعدت بیش از پیش مسئولین محترم شهر صوفیان و شهرستان شبستر را خواستار شد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حسن پرستاری رئیس شورای حل اختلاف شعبه یک صوفیان با اشاره به موقعیت ممتاز واحد صوفیان و پتانسیل بالای این دانشگاه در راستای تبدیل شدن به دانشگاه برتر در منطقه ، حمایت همه جانبه خود و خیرین ، معتمدین محلی و موسسین این واحد دانشگاهی را اعلام و از اقدامات اولیه و عزم جدی دکتر رحمانی در خصوص حل مشکلات واحد صوفیان تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.