کد خبر : 124690
تاریخ انتشار : شنبه 10 دسامبر 2016 - 9:44

سندرومی فراگیر در میان زنان مسن + روش‌های درمانی

سندرومی فراگیر در میان زنان مسن + روش‌های درمانی

یک متخصص اورولوژی درباره نوعی اختلال بیش فعالی که بیشتر متوجه زنان مسن است و روش‌های درمان آن توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرزاد علامه متخصص ارولوژی بیان کرد: سندروم مثانه بیش فعال نوعی بیماری است که دارای علائمی چون احساس فوریت دفع، تکرر و بی اختیاری ادرار است. این عارضه در زنان مسن از شیوع بیشتری برخوردار بوده و همچنین در مردانی که دچار پروستات خوش‌خیم هستند، نیز قابل مشاهده است.

این متخصص اورولوژی ادامه داد: مبتلایان به ام اس و پارکینسون و همچنین افرادی که دچار سکته های مغزی و آسیب و ضربه به ستون فقرات و نخاعشان شده اند، نیز از سندروم مثانه بیش فعال در امان نیستند. همچنین افرادی که از استرس، تنش و ناراحتی های روحی و روانی رنج می برند، ممکن است این بیماری را تجربه کنند.
علامه با اشاره به اینکه انواع روش‌های درمانی را می‌توان برای سندروم مثانه بیش فعال بکار برد، افزود: حرکات ورزشی خاص و انجام بیو فیدبک برای تقویت عضلات کف لگن، درمان دارویی، جراحی های ساده آندوسکوپیک و جراحی های باز از روش های درمان این بیماری به شمار می‌روند.
وی یادآور شد: به طور معمول روش های درمان خوراکی برای بسیاری از مبتلایان به سندروم مثانه بیش فعال موثر است ولی چنانچه این روش ها منجر به بهبودی بیمار نشد، درمان های آندوسکوپیک مثانه و تحریکات عصبی توصیه می شود که خوشبختانه تمامی این روش ها در کشور ما موجود است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.