کد خبر : 124624
تاریخ انتشار : جمعه 9 دسامبر 2016 - 16:46

سواستفاده برخی ها از بیت المال با نام اسلام و یقه آخوندی/رهبری بارها گفته اند که در جزئیات مذاکرات دخالت نمی کنند

سواستفاده برخی ها  از بیت المال با نام اسلام و یقه آخوندی/رهبری بارها گفته اند که در جزئیات مذاکرات دخالت نمی کنند

امام جمعه موقت شبستر گفت:مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که از طرف من کسی حرفی نزند و در حالی که بارها گفته اند در جزئیات مذاکرات دخالت نمی کنند اکنون برخی می گویند قدم به قدم از رهبری اجازه گرفته ایم.

photo_2016-12-09_16-10-40به گزارش شبسترنیوز ،حجت الاسلام محمدرضامتقی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تبریک سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) گفت:باید توجه کنیم که صلاح دنیا و آخرت در چیست و درعرصه های زندگی فردی،اجتماعی و سیاسی رضایت خداوند متعال و امام زمان(عج) را کسب نماییم.

وی با اشاره به بحث حقوق های نجومی اظهارکرد: امام خمینی(ره) بیت المال را خون شهدا دانسته اند و اکنون برخی ها با نام اسلام،ذخیره انقلاب و یقه آخوندی از بیت المال سواستفاده کرده و به نام اسلام و نظام جمهوری اسلامی به مال مردم خیانت کرده و مردم را بدبین می کنند.

متقی فر ادامه داد:هنوز معلوم نشده که آیا برداشت های ظالمانه از بیت المال و حقوق های نجومی به بیت المال برگشته یا نه و فعلا گنگ است و برخوردی نمیبینیم و مردم منتظرند مسئولین جریان را روشن کنند و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص تاکید کرده اند.

امام جمعه موقت شبستر با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا عنوان کرد:برای ملت و رهبری ،بدعهدی امریکا آشکار بود ولی برای برخی ها که پافشاری می کردند نیز معلوم شد که آمریکا دشمن است و کار شیطان بدعهدی است.

وی تصریح کرد:برخی ها پیش از این برجام را آفتاب،مهتاب و باغ میوه می دانستند و اکنون می گویند که رهبر انقلاب برجام را تایید کردند در حالی که رهبری بارها گفته اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و صرفا گفتند که تجربه کنید و اکنون ملت و رهبری منتظر پاسخ شایسته دولت و دستندرکاران هستند

متقی فر ادامه داد:مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که از طرف من کسی حرفی نزند و در حالی که بارها گفته اند در جزئیات مذاکرات دخالت نمی کنند اکنون برخی می گویند قدم به قدم از رهبری اجازه گرفته ایم و می گویند برجام برای این بود که دروغگویی طرف مقابل را اثبات کنیم.

امام جمعه موقت شبستر با تاکید بر اینکه باید از خودمان سوال کنیم که آیا گوش به فرمان ولی فقیه هستیم یا قدرت های شیطانی؟ اظهار داشت:برخی ها در تطهیر شیطان ها از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کرده و دشمن را تعریف می کنند در حالی که در وقتی منتقدان را می بینند اخم می کنند و آنها را تازه به دوران رسیده و بی سواد می نامند.
حجت الاسلام متقی فر با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره)افزود:امام افق دیدی بالایی داشته اند شورای انقلاب فرهنگی برای تحول انقلابی و اسلامی در عرصه های فرهنگی ،دانشگاه و آموزش و پرورش تشکیل شده است و این شورا مقداری در این خصوص فعالیت داشته ولی در برخی موارد کمتر کار شده و امیدواریم شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دقت کنند.
خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت خاطرنشان کرد:این هفته برای وحدت بیشتر و تاکید بر مشترکات بین شیعه و سنی نامگذاری شده و باید وحدت بین مسلمانان در جامعه حفظ شود تا دشمن نتواند سو استفاده نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.