کد خبر : 1246
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 نوامبر 2013 - 20:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امنیت شمالغرب کشور مدیون جانفشانی رزمندگان تیپ امام زمان(عج) است بسته هستند

امنیت شمالغرب کشور مدیون جانفشانی رزمندگان تیپ امام زمان(عج) است

امنیت شمالغرب کشور مدیون جانفشانی رزمندگان تیپ امام زمان(عج) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سردار ابوالقاسم فروتن در جمع رزمندگان و خانواده های سپاه پاسداران افزود: توانمندی و اعتقادات رزمندگان تیپ مکانیزه امام زمان(عج) باعث انجام رسالت ها و ماموریت های محوله شد که توانستند عملیات های مختلفی را علیه ضد انقلاب و اشرار انجام دهند. وی اظهار کرد: این رزمندگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سردار ابوالقاسم فروتن در جمع رزمندگان و خانواده های سپاه پاسداران افزود: توانمندی و اعتقادات رزمندگان تیپ مکانیزه امام زمان(عج) باعث انجام رسالت ها و ماموریت های محوله شد که توانستند عملیات های مختلفی را علیه ضد انقلاب و اشرار انجام دهند.

وی اظهار کرد: این رزمندگان در طول بیش از سه سال که در منطقه حضور داشتند در حفظ امنیت کشور قدم های موثری را برداشتند.

نقش رزمندگان تیپ امام زمان(عج) در منطقه شمالغرب بی بدیل بود
فرمانده سپاه عاشورا نقش جوانان رزمنده در تیپ امام زمان(عج) در منطقه عملیاتی شمالغرب بی بدیل دانست و گفت: جوانان با الگوگیری از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و حضرت عباس (ع) قدم در راه آنها گذاشته اند.

سردار غلام عسگر کریمیان تاکید کرد: جوانان رزمنده، با ایمان عمیق و روحیه بسیار عالی از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی همیشه در میدان عمل حضور داشته و برای دفاع از این مرزهای جغرافیایی قدم های موثری را برخواهند داشت.

خداوند در دل ایرانیان هیبت انداخته است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه تجلیل از رزمندگان امنیت پایدار شمالغرب کشور گفت: خداوند متعال نسبت به اعمال خوب مومنان و اهل یقین و ایمان در دل آنان بزرگی، عظمت و هیبت انداخته است که دشمنان از این هیبت به دورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی افزود: سربازانی که در راه اسلام قدم برمی دارند در روز قیامت حسابرسی راحت و پیروز مندانه ای خواهند داشت چرا که آنان با انجام دادن برخی کارها موفق و سربلند می شوند.

وی با اشاره به فرمایشات ائمه اطهار علیه السلام ادامه داد: در احادیثی آمده است که خداوند به مومنان سه خصلت دین داری، با ایمان بودن و عزت و شرف داده است.

ولایی با اشاره به پاسداری از جامعه امنیت پایدار را از برکات خون شهدا اسلام و سربازان امام زمان (عج) برشمرد.
انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.