کد خبر : 124598
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 13:35

این زخم یک سال بر بدن شما می ماند

این زخم یک سال بر بدن شما می ماند

سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، نریمان شهبا متخصص پوست و مو گفت: افراد نباید در برابر زخم های ایجاد شده روی پوست بی تفاوت باشند زیرا می تواند نشانه ای از یک بیماری مهم باشد.

وی اظهار داشت: زخم های طولانی مدت که روند درمان آنها به کندی صورت می گیرد باید تحت نظر پزشک متخصص معالجه و نمونه برداری شوند تا علل ایجاد آنها بررسی شود.
شهبا بیان کرد: سالک نوعی بیماری پوستی است که موجب ایجاد لکه و زخم های با ظاهر ناخوشایند در بدن افراد می شود که در برخی مناطق آب و هوایی بیشتر مشاهده می شود.
این متخصص پوست و مو تصریح کرد: زخم های حاصل از بیماری سالک معمولا به مدت یک سال روی پوست می مانند که روند درمان آن به کندی انجام می شود و در صورت درمان نشدن موجب ایجاد گودی و فرو رفتگی در پوست می شود.
وی عنوان کرد: در صورت معالجه سالک به خصوص در ناحیه صورت تا حدود زیادی می توان از آثار ناشی از آن بر سطح پوست پیشگیری کرد.
شهبا بیان کرد: سالک زخم بد منظره ای را در سطح پوست ایجاد می کند و احتمال عفونت های ثانویه منشا آلودگی برای افراد دیگر را به همراه دارد.
وی یادآور شد: هر زخمی در مدت پس از سه هفته درمان نشود احتمال بروز بیماری سالک و بیماری مهم دیگر را تشدید می کند که مراجعه به پزشک متخصص در صورت مشاهده این علائم ضرورت دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.