کد خبر : 124553
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 9:44

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن شعار «ما می‌توانیم» ملت ایران

تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن شعار «ما می‌توانیم» ملت ایران

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در تلاش هستند شعار «ما می‌توانیم» ملت ایران کمرنگ کنند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، یوسف داودی نماینده مردم سراب گفت: ‌۱۶ آذر یادآور مقاومت و ایستادگی دانشجویان این مرز و بوم در برابر استعمار غرب و استبداد داخلی است که به درستی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در میان اقشار تأثیرگذار جامعه، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن رژیم کودک‌کش صهیونیستی مدام در تلاش هستند تا با نفوذ در بین مردم به ویژه قشر دانشجو و فرهیخته کشور و با سُست کردن پیوندهای ناگسستنی دانشجویان با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از علم و دانش، جهاد علمی کشور را متوقف کنند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» برگرفته از رهنمودهای امام خمینی(ره)‌ و راهکاری برای خودباوری است، یادآور شد: نظام سلطه می‌کوشد تا شعار «ما می‌توانیم» را که از تعلیمات امام خمینی(ره) به ملت مسلمان و انقلابی ایران است، از ذهن ملت ایران پاک کرده و به جهانیان ثابت کنند که این شعار فقط در حد یک شعار است و ملت ایران در خیلی از مسائل علمی ناتوان و نمی‌توانند پیشرفت کنند.

داودی مطرح کرد: ملت غیور ایران باید مانند همیشه توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و دشمنان خود را در رسیدن به اهداف شان مایوس نماید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.