کد خبر : 124453
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 دسامبر 2016 - 9:06

مسئولان دانشگاه ‌به جای مراسم‌های روشنگرانه سیاسی‌ به دنبال جشن و پایکوبی برگزار هستند

مسئولان دانشگاه ‌به جای مراسم‌های روشنگرانه سیاسی‌ به دنبال جشن و پایکوبی برگزار هستند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی تبریز گفت: در حالی که فلسفه روز دانشجو، موضوعات سیاسی، گرامیداشت شهدای دانشجو و مبارزه با دشمن و استکبارستیزی است، با رد پیشنهادات ما صرفاً مراسم جشن و پایکوبی برگزار می‌کنند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، مسعود تمجید با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه مانع برگزاری مراسم‌های سیاسی در این دانشگاه شده‌اند، اظهار داشت: در حالی که فلسفه روز دانشجو، موضوعات سیاسی، گرامیداشت شهدای دانشجو و مبارزه با دشمن و استکبارستیزی است، با رد پیشنهادات ما صرفاً مراسم جشن و پای‌کوبی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی دانشجویان با همکاری و هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان درخواست برگزاری مناظره با موضوعات استکبارستیزی داشتیم، افزود: ما سه گزینه اصلاح‌طلب زیباکلام، اصغرزاده و منتجب نیا را در برابر سه گزینه اصولگرای رسایی، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی برای مناظره درخواست کردیم که به‌کلی این درخواست رد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی تبریز با تاکید بر اینکه دانشگاه با ممانعت از برگزاری برنامه سیاسی روز دانشجو در تبریز نمی‌خواهد در این ایام برنامه روشنگرانه دانشجویی برگزار شود، گفت: مسئولان دانشگاه صرفاً به برگزاری یک سخنرانی خنثی و جشن و پای‌کوبی بسنده کرده‌اند.

تمجید با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان ماه امسال سخنرانی فریدون عباسی در این دانشگاه لغو شد، ابراز داشت: علت لغو این برنامه را مشکلات امنیتی اعلام کردند ولی بعدها مشخص شد که عوامل خارج دانشگاه بر برگزار نشدن این برنامه دخالت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.