کد خبر : 124396
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دسامبر 2016 - 11:05

افزایش سهمیه هواداران تراکتورسازی در بازی با استقلال در صورت پر نشدن ورزشگاه

افزایش سهمیه هواداران تراکتورسازی در بازی با استقلال در صورت پر نشدن ورزشگاه

عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که در صورت پر نشدن ورزشگاه آزادی توسط هواداران استقلال، هواداران تراکتورسازی می‌توانند بیشتر از سهمیه‌شان به ورزشگاه بیایند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۲۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دیداری که نگرانی هواداران استقلال را بابت حضور در ورزشگاه به دنبال داشته است.

سعید فتاحی، عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص نگرانی هواداران استقلال مبنی بر اینکه ممکن است هواداران تراکتورسازی بیشتر از ۱۰ درصد سهمیه‌شان در ورزشگاه حضور پیدا کنند به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قانون می‌گوید هواداران تیم میهمان ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار بگیرند، اما این در صورتی است که هواداران تیم میزبان فضای خودشان را پُر کنند که غالباً این اتفاق رخ نمی‌دهد. در همین بازی استقلال و فولاد در اهواز، فولادی‌ها گفتند ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌دهند و ما قبول کردیم در صورتی که ورزشگاه را پُر کنند، این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی نمی‌توانیم تا لحظه شروع مسابقه صبر کنیم تا ورزشگاه پُر شود. به همین دلیل نماینده سازمان لیگ یکی دو ساعت مانده به بازی، اگر هواداران تیم میهمان پشت در مانده باشند، اجازه حضور آنها در ورزشگاه را می‌دهد.

عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض هواداران استقلال مبنی بر اینکه در بازی فصل گذشته با تراکتورسازی بیرون ماندند و هواداران تیم میهمان بیشتر از ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار داشتند، اظهار داشت: هواداران استقلال در بازی فصل گذشته بیرون نماندند. ما بخشی از طبقه پایین را به هواداران تراکتورسازی داده بودیم و طبقه دوم بالای سر آنها برای هواداران استقلال بود، چون احتمال درگیری، پرتاب سنگ و سایر اشیا بود. ما نمی‌توانستیم به لحاظ امنیتی این قسمت را به استقلالی‌ها بدهیم و به همین دلیل هواداران تراکتورسازی در طبقه دوم هم نشستند. برای بازی این فصل محل نشستن هواداران تراکتورسازی را طوری در نظر می‌گیریم که طبقه اول و دوم را در بر بگیرد و از این مشکلات به وجود نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.