کد خبر : 124313
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دسامبر 2016 - 8:38

خودروی باری در راه روستایی قره آغاج آذربایجان‌شرقی واژگون شد

خودروی باری در راه روستایی قره آغاج آذربایجان‌شرقی واژگون شد

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: خودروی باری در راه روستایی قزل قلعه شهرستان قره آغاج آذربایجان‌شرقی واژگون شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، وحید شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۵۳ دقیقه شب گذشته مورخه ۱۳ آذر طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس چاروایماق مبنی بر سانحه رانندگی در راه روستایی قزل‌قلعه آمبولانس دو دیفرانسیل قره‌آغاج عازم محل شد، اما به علت شدت بارش برف و کولاک زمین‌گیر شدند و به کمک لودر اداره راه شهرستان چاراویماق مسیر‌گشایی شد‌.

وی در ادامه گفت: در این ماموریت طاقت‌فرسا که سه ساعت به طول انجامید کارشناسان اعزامی دو نفر خانم و دو آقای مصدوم حادثه گرفتار در کولاک را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان قره آغاج انتقال دادند.

وحید شادی‌نیا خاطرنشان کرد: شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری در محورهای کوهستانی و برفگیر خودداری کرده و درمواقع ضروری ضمن تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی‌‌، لباس گرم اضافی برای سرنشینان همراه داشته باشید.

وی در پایان گفت: در مواقع گیر کردن در برف و کولاک ضمن حفظ خونسردی تا رسیدن نیروهای امدادی با آتش زدن لاستیک زاپاس خودرو سرنشینان را از خطر سرمازدگی محافظت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.