کد خبر : 124113
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 دسامبر 2016 - 21:30

ارسال کمک های مردم شهرستان شبستر به مدافعان حرم حضرت زینب(س)

ارسال کمک های مردم شهرستان شبستر به مدافعان حرم حضرت زینب(س)

فرمانده سپاه ناحیه شبستر از ارسال کمک های مردمی شهرستان شبستر از جمله تعداد ۶ هزار تخته پتو به مدافعان حرم حضرت زینب(س) خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت:با عنایات الهی و به همت مردم شهرستان شبستر تعداد۸هزار تخته پتو توسط ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر و پایگاه های مقاومت بسیج جمع آوری شده و  به جبهه های مقاومت ارسال می شود.
وی اظهار کرد: محموله کمک های مردمی شهرستان شبستر که در ماه های اخیر جمع آوری شده است ،فردا جمعه پس از برگزاری نماز جمعه در قالب ۳۸ دستگاه نیسان به رزمندگان جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.
فرمانده سپاه شبستر با اشاره به اهداف این حرکت خداپسندانه افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تجربه تاریخی پشتیبانی از رزمندگان و اعلام آمادگی و وفاداری کسانی که توانایی حضور فیزیکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در کشور سوریه را ندارند از اهداف ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر است.

رزمی در پایان با تقدیر از مشارکت اقشار مختلف مردم وتلاش های  اعضای ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدارشهرستان با تمام وجود اماده کمک وپشتیبانی وحمایتهای مادی ومعنوی خود به رزمندگان جبهه مقاومت هستند ودراین راه مقدس آماده خدمتگذاری در راه آرمانهای اسلام و راه شهدا می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.