کد خبر : 123966
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 نوامبر 2016 - 9:23

۶۴ خانه محروم توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا افتتاح می‌شود

۶۴ خانه محروم توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا افتتاح می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: ۶۴ خانه محروم توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا افتتاح می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سرهنگ صفر قائمی اظهار داشت: به‌منظور افتتاح ۲ باب خانه محروم که توسط جهادگران این شهرستان ساخته‌شده بود ،به شهرستان اهر آمدیم. این ۲ خانه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر، گروه‌های جهادی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث‌شده که به دست امام‌جمعه شهرستان اهر افتتاح  شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ابراز داشت: پیگیری بحث‌های اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی یک سری از واحدها مدنظر بود که موردبحث و بررسی قرار گرفت. برنامه دیگر توسعه دهستان‌های استان بود که شهرستان اهر در این زمینه سهیم است.

قائمی در مورد طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: بسیج سازندگی سپاه عاشورا طرح‌های مختلفی در دست اجرا دارد، ازجمله طرح‌های محرومیت‌زدایی، احداث پروژه‌های عام‌المنفعه مانند مسجد، خانه عالم، غسالخانه و اماکن و تأسیسات لازم در استان که جزو مأموریت‌های این مجموعه است.

وی ادامه داد: امسال یک سری پروژه‌هایی را توانستیم به پایان برسانیم که از جمله آن‌ها، افتتاح ۶۴ خانه محروم در استان بود یک‌سری مساجد نیز با همکاری مردم، اهالی، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه عاشورا افتتاح شد و کل تعداد آن‌ها در سال به ۳۰ مورد خواهد رسید، آب‌رسانی و افتتاح ۲ مورد خانه عالم نیز از دیگر اقدامات مجموعه بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا اضافه کرد: در کنار سایر فعالیت‌ها اقتصاد مقاومتی از مأموریت‌های دیگر این سازمان ایجاد مشاغل و کارگاه‌های زودبازده است که به لطف خدا هم همت شهرستان‌ها بسیار بالاست و هم تلاش بسیجیان قابل‌تقدیر است.

قائمی گفت: در کنار سایر فعالیت‌ها، بحث توسعه است که در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌گیرد از وظایف این قرارگاه در کنار دهستان قرار گرفتن و تلاش در جهت پیشرفت و آبادنی روستاهای آن منطقه است برای سال ۹۶ تعداد ۶ دهستان در نظر گرفته‌شده که دهستان ورگهان اهر نیز جزو این تعداد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.