کد خبر : 123158
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2016 - 22:51

حادثه قطار تبریز را با صراحت و شفافیت کامل پیگیری میکنیم/نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند

حادثه قطار تبریز را با صراحت و شفافیت کامل پیگیری میکنیم/نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت:در خصوص حادثه قطار تبریز به مشهد ، نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر و هر کسی که در این مورد ،مسئول است ،باید پاسخگوی نمایندگان مردم در مجلس باشند .

معصومه آقاپور علیشاهی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با تقدیر  از حساسیت پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز در خصوص حادثه رخ داده برای  قطار تبریز به مشهد گفت:این حادثه بسیار دلخراش است و زائران در ماه صفر از استان آذربایجان شرقی و در حالی  که تمام مسافران دل به حسین داده بودند ، برای سالگرد رحلت حضرت رسول اکرم(ص)و شهادت امام رضا(ع) عازم مشهد شده بودند.

وی با تسلیت این حادثه دلخراش به ملت ایران اسلامی و خصوصا مردم استان آذربایجان شرقی و خانواده های جان باختگان در این حادثه اظهارکرد:جانباختگان این حادثه کمتر از شهدای کربلا نیستند چرا که با دل خدایی به این مسیر رفته بودند.

نماینده مردم شبستر با اشاره به احتمال سوال از وزیر راه افزود:ما نمایندگان موظفیم با استحکام و عزمی راسخ ،با صراحت ، شفافیت و صداقت این قضیه را پیگیری همه جانبه کنیم و پیگیری به فوریت  انجام خواهد شد و در مجمع نمایندگان استان نیز اتحاد و همدلی کامل وجود دارد.

آقاپور علیشاهی تصریح کرد:در خصوص حادثه قطار تبریز به مشهد ، نه یک وزیر بلکه ممکن است چندین وزیر و هر کسی که در این مورد ،مسئول است ،باید پاسخگوی نمایندگان مردم در مجلس  باشند .

این نماینده مجلس در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد:مردم مطمئن باشند که نمایندگان حادثه قطار تبریز به مشهد را پیگیری جدی می کنند و این کار را علاوه بر اینکه یک وظیفه هست به صورت عاشقانه در راه امام حسین (ع)  انجام خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پدرام یکشنبه , 27 نوامبر 2016 - 16:38

آخه چرا دروغ میگید، عکس مال تبریز بیدار هستش، خجالت بکشید

شبسترنیوز دوشنبه , 28 نوامبر 2016 - 0:02

سلام دوست عزیز تبریز بیدار واسه ما محترمه ولی عکس تبریز بیدار نیست و اونا هم مثل ما این عکس رو انتخاب کردن .

پدرام چهارشنبه , 30 نوامبر 2016 - 21:36

آخه دوست عزیز چرا دروغ میگی، شما که ادعا داری لااقل آدرس عکس رو اصلاح میکردی مومن!

http://shabestarnews.ir/wp-content/uploads/tabrizebidar139509052229321480100372ir17_300x210.jpg

رو عکس آدرس تبریز بیداره

شبسترنیوز چهارشنبه , 30 نوامبر 2016 - 23:30

سلامی دوباره دوست عزیز باشه می تونید از خود تبریز بیدار بپرسید که این عکس واسه خودشونه ؟؟؟ و اینکه تبریز بیدار جزو بهترین رسانه های استان است .