کد خبر : 123153
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2016 - 17:25

فوری/دستگیری سارقین احشام در شبستر

فوری/دستگیری سارقین احشام در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری سارقین احشام و کشف۱۲۰راس احشام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز،سرهنگ حیدری  با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

وی اظهارکرد:مشاهده شد که محل نگهداری احشام در حاشیه روستا و بدون نگهبان بوده و برابر اظهار مالباخته ۱۲۰راس احشام توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است که بلافاصله تحقیقات در جهت کشف و شناسایی سارقین انجام که باتلاش عوامل انتظامی و کمک مردم سارقین در کمتر از ۱۲ساعت در شهرستان دستگیر و احشام کشف و تحویل مالباخته و سارقین جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر به دامداران شهرستان شبستر توصیه کرد  که هرگز احشام خود را به صورت بلاصاحب رها نکنند و  در صورت مشاهده افراد غریبه و مشکوک در اطراف دامداری ها بلافاصله  مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

وی  چراندن احشام بدون صاحب و رها کردن دام در کنار جاده‌ها را از مهم‌ترین علت‌های وقوع سرقت احشام عنوان کرد و گفت: دامداران از رها کردن احشام خودداری کرده و در نگهداری  آنها هوشیار باشند.

فرماندهی انتظامی شبستر در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت احشام در گرو رعایت توصیه های پلیس است واگر  دامداران توصیه های پلیس و نکات حفاظتی را در نگهداری احشام خود رعایت کنند احتمال سرقت احشام کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.