کد خبر : 122649
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2016 - 10:29

با مصرف این گیاهان جانی تازه به رگهای خود ببخشید

با مصرف این گیاهان جانی تازه به رگهای خود ببخشید

یک متخصص طب سنتی گفت: تغییر رژیم غذایی و استفاده از گیاهان دارویی، ابتلا به بیماری های خونی را کاهش می دهد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، خدامی متخصص طب سنتی، با اشاره به تاثیرات گیاهان بر سلامت خون گفت: هرگیاهی باتوجه به خاصیتهایی که دارد بر خون انسان تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه مصرف زنجبیل بیماری گوارشی افراد را کاهش می دهد، اظهار داشت: این گیاه باعث بهبود حالت تهوع، استفراغ و کاهش دردهای عضلانی می شود.
این متخصص طب سنتی با اعلام اینکه تخمه آفتابگردان حاوی موادی نظیر فسفر، پتاسیم، آهن، روی و ویتامین B است، تصریح کرد: کاهش اسهال خونی و سرطان ریه، جلوگیری از سرماخوردگی، تشکیل سنگ در کلیه و لخته شدن خون از مهمترین فواید مصرف تخمه آفتابگردان است.
به گفته وی؛ مصرف سیر، باعث تصفیه خون و جلوگیری از تشکیل پلاک های خونی، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می شود و در بهبود جریان خون نقش بسزایی دارد.
خدامی با بیان اینکه هندوانه دارای لیکوپن است، اذعان داشت: لیکوپن، رنگدانه ای طبیعی در هندوانه است که با مصرف آن از ورود آب به بافت های خونی جلوگیری می شود.
وی با اشاره تاثیر لیموترش در از بین بردن عفونت بدن گفت: به دلیل اینکه لیموترش حاوی سیترات سدیم است، مصرف این گیاه باعث تصفیه خون و جلوگیری از چسبندگی رگ ها می شود.
این متخصص طب سنتی افزود: با مصرف مواد غذایی بدون قند و نمک، فشار و قند خون خود را کاهش دهید.
وی با بیان اینکه فلفل باعث افزایش سرعت گردش خون می شود، تاکید کرد: مصرف فلفل باعث سوخت و ساز بدن و تقویت شریان و رگ های خونی انسان می شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.