کد خبر : 121673
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 نوامبر 2016 - 12:07

جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی بعد از ماه صفر برگزار می‌شود گفت: فراخوان این جشنواره از ماه‌های گذشته ارائه‌ شده که ۲۳۳ واحد تولیدی در این طرح شرکت کردند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، میراحد حسینی در سومین جلسه هیئت‌ امنای کانون کارآفرینان استان با اشاره به اینکه جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی بعد از ماه صفر برگزار می‌شود اظهار داشت: فراخوان این جشنواره از ماه‌های گذشته ارائه‌ شده بود که ۲۳۳ واحد تولیدی در این طرح شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از ثبت‌نام کنندگان ۳۵ نفر خانم و ۱۸۴ نفر از آقایان هستند افزود: تبریز با ۶۶ واحد تولیدی بیشترین شرکت‌کننده و اسکو و خداآفرین با ۲ نفر کمترین ثبت نامی در این جشنواره را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ۹۰ نفر در مرحله اول داوری انتخاب شدند که در مرحله دوم ۴۱ نفر و مرحله سوم ۲۷ نفر مورد داوری قرار گرفتند و در مرحله پایانی ۹ نفر به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه منتخبان ۳ نفر در بخش کشاورزی، ۳ نفر در بخش صنعت و ۳ نفر در بخش خدمات به‌ عنوان برگزیده معرفی خواهند شد ابراز داشت: ۳ دستگاه برتر به عنوان حامیان کارآفرینی و ایجاد اشتغال با امضای استاندار آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.