کد خبر : 121516
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 نوامبر 2016 - 23:20

افزایش ۱۲ درصدی زنان معتاد تاسف بار است

افزایش ۱۲ درصدی زنان معتاد تاسف بار است

نماینده شبستر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با ابراز تاسف از افزایش ۱۲ درصدی زنان معتاد در دو سال اخیر گفت: مسئولان و مردم به ویژه نهادهای مردم نهاد این خطر را جدی بگیرند.

 به گزارش شبسترنیوز،نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی صرفاً به بخش تولید منحصر نمی شود و باید از همه ظرفیت ها از جمله فرهنگ در این زمینه بهره جست.
وی اظهارکرد: مردم محوری از مهمترین ویژگی های اقتصاد و فرهنگ است و در همین راستا نیز بایستی موانع موجود مرتفع شوند و همدلی و همزبانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ ادامه داشته باشد.
 نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه های فرهنگی در شهرستان باید نسبت به فرهنگ سازی و استفاده بهینه از دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش کرده و با برنامه های منسجم و قابل اجرا حرکت نمایند .
وی ادامه داد: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما در جامعه آثار و برکات آن را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.
آقاپور علیشاهی با تأکید بر انجام کارهای زیربنایی در سایه سیاستگذاری صحیح شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: حرکت جمعی متولیان فرهنگی جامعه در تقویت مؤلفه‌های فرهنگی به ایجاد فرهنگ عمومی مناسب در کشور کمک خواهد کرد.
وی از شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک مرجع تصمیم‌ساز و قدرتمند در حوزه فرهنگ عمومی یاد کرد که شکل‌گیری آن موجب تقویت شاخص‌های فرهنگ عمومی شده و رشد و تعالی و پیشرفت را شتابان کرده است.
آقاپور تاکید نمود:همه عناصر باید خوب گوش کردن را سرلوحه امور قرار دهند و آنچه بعد از سرشماری نفوس و مسکن در زمینه اقامت، تحصیلات، … استخراج می گردد با آسیب شناسی جدی در امور برنامه ریزی های لازم انجام پذیرد.
نماینده شبستر با ابراز تاسف از افزایش ۱۲ درصدی زنان معتاد در دو سال اخیر تصریح کرد: مسئولان و مردم به ویژه نهادهای مردم نهاد این خطر را جدی بگیرند.
وی در بخش پایانی سخنان خود  با اشاره به تهدید فضای مجازی و اغفال برخی جوانان خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید به فرصت تبدیل گردد و فعال شدن بیش از پیش پلیس فتا در این زمینه ضروری است.
علیرضا خوش نیت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.