کد خبر : 121251
تاریخ انتشار : شنبه 10 دسامبر 2016 - 9:39

نقش سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در پرونده شهرداری تسوج چه بود؟

نقش سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در پرونده شهرداری تسوج چه بود؟

سازمان سپاه اطلاعات استان طی روزهای اخیر در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی سه عضو شورای شهر تسوج و شهردار این منطقه را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داد.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از آناج،، دهم آبان ماه سال جاری خبر دستگیری شهردار تسوج و تعدادی از اعضاء شورای این شهرستان در فضای مجازی منتشر گردید و با تائید آن از سوی یکی از نمایندگان مجلس دهم، شائبه‌ها رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

اکنون از بازداشت متخلفان بیش از یک ماه می‌گذرد و خیلی‌ها در جست‌وجوی نهادی می‌باشند که فسادِ مالی در شهرداری تسوج را آشکار ساخت و اجازه‌ی تعدی حرام‌خواران به بیت‌المال را نداد.

طبق گزارشات واصله سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیرو مبارزه با فساد و جرایم اقتصادی طی اقدامات اطلاعاتی انجام یافته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، شهردار تسوج را به همراه ۳ نفر از اعضای شورای شهر و برخی از کارمندان و پیمانکاران دستگیر کرده است.

این اشخاص به اتهام ارتشاء، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی بازداشت شده‌اند و در حال حاضر پرونده تحت رسیدگی و در اختیار مقامات محترم قضائی می‌باشد.

گفتنی است؛ سازمان اطلاعات سپاه استان پیش‌تر شهردار بناب و تعدادی از کارمندان این نهاد را نیز به علت ارتشاء، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی دستگیر و همراه با مستندات تحویل مقامات قضایی داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.