کد خبر : 12102
تاریخ انتشار : شنبه 30 آگوست 2014 - 1:18

پیروزی غزه ،پیروزی بزرگی بر جهان اسلام می باشد

پیروزی غزه ،پیروزی بزرگی بر جهان اسلام می باشد

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشبستر در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و قبل از خطبه های نماز جمعه شبستر با گرامیداشت هفته دولت گفت:شهیدان رجایی و باهنر در بقای نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و ایشان  به  این سخن امام خمینی (ره) که فرموند: دفاع ازنظام

DSC05476به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندارشبستر در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و قبل از خطبه های نماز جمعه شبستر با گرامیداشت هفته دولت گفت:شهیدان رجایی و باهنر در بقای نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و ایشان  به  این سخن امام خمینی (ره) که فرموند: دفاع ازنظام جمهوری اسلامی از واجبات است لبیک گفتند و این شهیدان نماد خدمت بی منت هستند و جا دارد اینان برای جامعه  و مسئولین الگو و سرمشق باشند.

وی با اشاره به توطئه های  دشمن از جمله  ترور مقام معظم رهبری ، ترور شهیدان رجایی و باهنر و شهید بهشتی و … گفت: دشمن در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی می باشد ولی غافل از این  هستند که نهال انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی (ره) کاشته شد،اکنون به درخت تنومند و پر ثمری تبدیل شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت:بقا واقتادر نظام  در سایه های خون های مطهر شهدای نظام جمهوری اسلامی و درایت های مقام معظم رهبری می باشد و نعمت ولایت  نظام را از تمامی بن بست ها خارج کرده است و باعث همدلی و وحدت در میان قومیت های مختلف کشور شده است.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان غزه و تبریک این پیروزی گفت:  پیروزی غزه  پیروزی بزرگی بر جهان اسلام می باشد در حالی که رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا بر مردم غزه ظلم می کرد ولی در سایه مقاومت رزمندگان حماس این رژیم زمین گیر شده و تسلیم حماس شد.

فرماندار شبستر ادامه داد: آمریکای جنایتکاری که منادی دموکراسی و مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر است  با همراهی رژیم صهیونیستی بیش از18هزار نفر از چهره ها و شخصیت های ما را ترور کرده است و چطور می تواند با تروریست مبارزه کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:با عنایت خداوند متعال ان شاء الله روزی با محو و نابودی استکبارجهانی ودر راس آن اسرائیل و آمریکا چشم مسلمانان روشن خواهد شد و پیروزی غزه  مقدمه ای بر این است.

DSC05466 DSC05467 DSC05468 DSC05470 DSC05472 DSC05481

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

صالح صادقی شبستری شنبه , 30 آگوست 2014 - 13:21

باسلام مسابقات شطرنج جام گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجائی و باهنر (هفته دولت) برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی که در یکی از روستاهای سرسبز استان روستای نظرلو با همکاری اداره ورش و جوانان شبستر – هیئت شطرنج استان – هیئت شطرنج شهرستان شبستر و هیئت بازی های بومی ، محلی شهرستان شبستر با حضور 48 نفر شرکت کننده از شهرهای تبریز -شبستر – صوفیان – روستاهای نظرلو – خواجه مرجان – نعمت اله در هفت دور به روش سوئیسی با حضور داور بین المللی فدراسیون شطرنج در سالن ورزشی روستای نظرلو برگزار گردید. و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.
امید است در آینده شاهد شکوفائی هرچه بیشتر ورزش شطرنج شهرستان با حمایت مسئولان عزیز باشیم. با تشکر صالح صادقی شبستری – رئیس هیئت شطرنج شهرستان شبستر
*******************************************

دهقان شنبه , 30 آگوست 2014 - 15:14

باسلام.
خبر درج خواهد شد. فقط دفعات بعدی اندازه عکس هارو کوچک کنین ( 580*700) .
طول میکشه عکسا بالا بیاد.
ممنون از حضورتون