کد خبر : 120873
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2016 - 12:40

انتقاد تند معاون استاندار نسبت به کم کاری دستگاه‌ها/ حقوق کدام کارمندان حرام است

انتقاد تند معاون استاندار نسبت به کم کاری دستگاه‌ها/ حقوق کدام کارمندان حرام است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از سهل‌انگاری برخی از دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های توسعه روستایی به شدت انتقاد کرد و گفت: تسهیلات تکلیف شده برای پرداخت به طرح‌های روستایی باید به موقع پرداخت شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در جلسه کار گروه توسعه روستایی و عشایری استان با اشاره به کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های توسعه روستایی و ارائه تسهیلات مقتضی اظهار داشت: اینکه برخی از دستگاه‌ها تکالیف خود را به موقع انجام نمی‌دهند اصلا قابل قبول نیست و حقوقی که می‌گیرند حرام است.

وی افزود: در کشور مسائل اجتماعی به چالشی اساسی تبدیل شده که یکی از دلایل ایجاد آنها حاشیه‌نشینی است که با مهاجرت روستائیان به شهرها حاصل می‌شود اما اگر ما روستایی را توانمند و اشتغال روستایی را در روستا فراهم کنیم مهاجرت اتفاق نمی‌افتد و مشکل حاشیه‌نشینی و بزهکاری‌های اجتماعی رخ نمی‌هد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری‌های کلان کشور مبنی بر توانمندسازی روستاها بوده که ما در ۳۷ سال گذشته از این موضوع غفلت کرده‌ایم و آنطور که باید به ایجاد اشتغال در روستاها توجه نکرده‌ایم و به نظر می‌رسد فرمانداران در این ارتباط غفلت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به تزریق اعتبار کلان از محل صندوق ذخیره ارزی در جهت توسعه طرح‌های روستایی و اشتغال آفرینی در روستاها، ادامه داد: دوستان باید بر اهمیت این مسئله تاکید داشته باشند و تهدیدات اجتماعی حاصل از گسترش حاشیه‌نشینی را یادآور شوند و این ماموریتی است که به عهده همه ما قرار دارد.

پورمهدی یادآور شد: هفته بعد وزیر کشور به استان سفر می‌کند و در جلسه اقتصاد مقاومتی حضور می‌یابند که باید در این جلسه گزارشات توسعه طرح‌های روستایی هم ارائه شود.

وی در عین حال تاکید کرد: توسعه روستایی عین اقتصاد مقاومتی است که با تحقق این امر همه مشکلات داخلی و حتی خارجی ما هم قابل حل خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سالانه در استان ما ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه می‌دهیم که هیچ اثر قابل توجهی در زندگی مردم ندارد، افزود: ما در استفاده از ظرفیت‌ها همواره ضعیف عمل می‌کنیم و لازم است در جهت ایجاد صندوق‌های خردخانگی در استان برنامه‌ریزی شود که در این عرصه‌ها کم کار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.