کد خبر : 120836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2016 - 10:16

باید پذیرفت که در جنگ نرم تلفات زیادی داده ایم

باید پذیرفت که در جنگ نرم تلفات زیادی داده ایم

باید پذیرفت که در جنگ نرم تلفات فراوانی داده و آسیب های زیادی دیدیم که حاصل نبرد ۲۰ ساله جنگ نرم علیه ایران در فتنه ۸۸ مشخص شد که خوشبختانه این توطئه هم با هوشیاری ملت ایران و تدابیر مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از جلفا نیوز، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم دیدار رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ و بسیجیان شهرستان جلفا با اشاره به تلاش استکبار برای شکست انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل داشتن ماهیت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دشمنان زیادی داشته که همیشه در تلاش بوده اند این انقلاب را شکست دهند و هم اکنون نیز این دشمنی ها شدت بیشتری گرفته است.

غلام عسگر کریمیان افزود: در اولین روز های انقلاب از سال ۱۳۴۲، که امام خمینی پایه های انقلاب را بنیان نهاد، رژیم شاهنشاهی با حمایت استکبار جهانی درصدد شکست این انقلاب بود، ولی انقلاب به رهبری امام (ره) و وحدت مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان تلاش های دشمن برای شکست انقلاب، ادامه داد: اولین برنامه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تجزیه آن با اسم رمز هویت ها بود تا از حرکت انقلاب جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: دومین گام دشمن برای بازداشتن انقلاب از حرکت، ایجاد انحراف در انقلاب توسط گروهک های منافق بود که با هوشیاری امام راحل و مردم با شکست روبرو شدند.

وی بیان کرد: با شکست توطئه های دشمنان، امام خمینی (ره) بحث صدور انقلاب را مطرح کرد که دشمن برای مقابله با صدور انقلاب، توسط صدام ملعون جنگ علیه ایران را آغاز کردند.

کریمیان با بیان اینکه صدام روی کاغذ خود را پیروز این جنگ دانسته و برای مصاحبه در تهران آماده شده بود تصریح کرد: ظهور و بروز مقاومت مردمی و ارتشی که از دل ملت برخواسته کل محاسبات را بهم زده و با تکیه بر قدرت ایمان باعث تحمیل شکست سخت به دشمنان شد.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: جنگ سخت با تقدیم هجده هزار شهید به پایان رسید و بسیجیان خمینی، با شکستن ابهت شرق و غرب ثابت کردند که می توانند روی پای خود بایستند.

وی افزود: در ادامه پروژه براندازی نظام اسلامی، جنگ فرهنگی با هدف مورد تهاجم قرار دادن هویت و فرهنگ اسلامی ایرانی وارد میدان شد.

غلام عسگر کریمیان خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که در جنگ نرم تلفات فراوانی داده و آسیب های زیادی دیدیم که حاصل نبرد ۲۰ ساله جنگ نرم علیه ایران در فتنه ۸۸ مشخص شد که خوشبختانه این توطئه هم با هوشیاری ملت ایران و تدابیر مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: بر اساس نتایج تحقیقات اندیشمندان غربی، بعد از شکست در فتنه ۸۸، تشدید تحریمها و تحرک دیپلماتیک به عنوان عوامل بازدارنده ایران پیشنهاد شده که دیدیم پس از شکست دشمن در بحث تحریمها به مذاکرات و جنگ دیپلماتیک روی آوردند.

کریمیان یادآورد شد: وقتی دشمن نمیتواند مقابله کند با حیله و مکر و نفوذ وارد میدان می شود و جاسوس از آب در آمدن یکی از اعضاء مذاکره کنندگان نمونه این نفوذ است.

وی ادامه داد: ما امروز در میدان جنگ بوده و در سه جبهه نرم، سخت و امنیتی در حال ستیزیم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با اشاره به استفاده کلیدواژه جهاد اکبر در سخنان رهبری بیان کرد: جهاد اکبر یعنی عدم تبعیت از دشمن و این جهاد فقط با روحیه مطالبه گری میسر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.