کد خبر : 120703
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اکتبر 2016 - 19:13

خود را با اعتقاد کامل برای ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار آماده کنیم

خود را با اعتقاد کامل برای ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار آماده کنیم

امام جمعه شبستر گفت:در تداوم انقلاب اسلامی و در جهاد کبیر قرارگرفته ایم و باید توجه داشته و با اعتقاد کامل خود را برای ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار آماده کرده ویار محرومین ومظلومین باشیم.

به گزارش شبسترنیوز از شهرخامنه،مانورپدافند غیر عامل به همت بسیج دانش آموزی خواهران شبستر و با همکاری آموزش و پرورش ، عوامل مدرسه ،درمانگاه امام خمینی(ره)سپاه و شهرداری خامنه در دبیرستان دخترانه معلم و رسالت شهر خامنه و با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه و مدیرآموزش و پرورش شبستر و شهردار خامنه اجرا شد.

حجت الاسلام محمدزاده در طی سخنانی و در حاشیه اجرای این مانور، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری وامام راحل در راستای آمادگی کامل درمقابل خطرات وتهدیدهای احتمالی دشمن ودیگر حوادث خیر مترقبه  گفت:این انقلاب توسط نوجوانان وجوانان در مدت ۳۷ سال است که پا برجا مانده است ودر اوایل انقلاب دشمنان فکر نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران تا به دین سال دوام یابد.

وی اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام خمینی (ره) دشمنان گفتند که انقلاب اسلامی ایران بیش از ۶ ماه طول نمی کشد ،در حالی که انقلاب اسلامی روز به روز با شجاعت جوانان عزیز اعم از زن ومرد  دوام بیشتری پیدا کرد.
امام جمعه شبستر با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی افزود: امنیت وآسایش فعلی مان  در سایه خون شهیدانی همچون فهمیده های سیزده ساله به دست آمده است و در وضعیت کنونی دانش آموزان و نوجوانان باید خود را  برای مقابله با تهدیدهای دشمنان از جمله نظامی و فرهنگی مهیا وآماده کنند.

محمدزاده با تاکید بر وحدت و همدلی در جامعه ابراز داشت:هرگاه مسلمانان به ریسمان الهی که همان قرآن مجید است  چنگ زدند هیچ دشمنی نتوانسته به آنان ضربه بزند وبایدبرای رسیدن به اهداف عالیه استحکامات ایمانی ،اعتقادی و درونی خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد:با ایمان و اعتقاد کامل می توان درمقابل تهدیدهای دشمنان وخطرات ایستادگی کرد و مردم ایران نیز در دوران انقلاب اسلامی با باور به این موضوع درمقابل دشمنان ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: در تداوم انقلاب اسلامی و در جهاد کبیر قرارگرفته ایم و باید توجه داشته و با اعتقاد کامل خود را برای  ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار آماده کرده ویار  محرومین ومظلومین  باشیم
محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تاکید قرآن کریم بر آمادگی در مقابل تهدیدات دشمنان خاطرنشان کرد:رزمایشها ومانور های پدافند غیرعامل بدین منظور است که خودرا روز به روز تقویت کنیم.

خیر مقدم گویی مدیریت آموزشگاه و اجرای مانور از دیگر برنامه های برگزار شده توسط بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان شبستر در دبیرستان معلم و رسالت خامنه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.