کد خبر : 120517
تاریخ انتشار : شنبه 29 اکتبر 2016 - 15:01

بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند

بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند

با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، گفت: از ۱۰ مهر اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب و شمال غرب آغاز شده‌است که تا پایان سهمیه، این اعزام‌ها ادامه دارد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، وحید فرشباف صبح امروز در دیدار اعضای بسیج دانش آموزی استان با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی بیش از ۱ هزار و ۸۵۰ شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، اظهار داشت: این شهدا نقشه راه را برای دانش آموزان امروز ترسیم کردند و باید ادامه دهنده راه شهدایی مانند قاسم ابن الحسن ها و فهمیده‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه هدف بسیج دانش آموزی توسعه و تعمیق اهداف بسیج در بین نسل نوجوان است، افزود: در کشور، بیش از ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار عضو بسیج دانش آموزی هستند که این آمار در آذربایجان شرقی بیش از ۲۸۲ هزار بسیجی در قالب ۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید برای تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی در بسیج دانش آموزی تلاش کنیم، گفت: مسئولان آینده کشور از بین همین دانش آموزان انتخاب خواهند شد چراکه دانش آموزان بسیجی، حماسه‌ساز امروز و آینده‌ساز فردا هستند.

فرشباف با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، ابراز داشت: از ۱۰ مهر اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب و شمال غرب آغاز شده‌است که تا پایان سهمیه، این اعزام‌ها ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی در تابستان امسال را مورد اشاره قرارداد و خاطر نشان کرد: این اردوها با حضور ۹ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز بسیجی استان برای محرومیت‌زدایی از مدارس مناطق محروم آذربایجان شرقی برگزار شد و در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه بسیج دانش آموزی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان نیز تلاش می‌کند، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح آیه‌های تمدن حضور دارند که ۳۱ رتبه برتر علمی و کنکوری استان را در اختیار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.