کد خبر : 120463
تاریخ انتشار : شنبه 29 اکتبر 2016 - 9:42

اعتراف سرکرده تروریست‌های جیش الفتح سوریه به دریافت کمک‌های مالی و نظامی از عربستان

اعتراف سرکرده تروریست‌های جیش الفتح سوریه به دریافت کمک‌های مالی و نظامی از عربستان

مسئول شرعی تروریست‌های ائتلاف «جیش الفتح» در سوریه با اعتراف به دریافت کمک‌های مالی و نظامی از عربستان و برخی کشورهای عربی خلیج فارس، اعلام کرد که تروریست‌ها برای شکست محاصره حلب به بیش از ۱۰۰ موشک مجهز شده‌اند.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از وبگاه خبری «عنب»، «عبدالله المحسینی» تروریست سعودی و «مسئول شرعی» ائتلاف جیش الفتح اعتراف کرد که از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس کمک‌های مالی و نظامی دریافت می‌کند.

محیسنی در تازه‌ترین اظهارات خود از تاجران عربستان سعودی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که تروریست‌های زیر مجموعه وی را مجهز به موشک‌ کرده‌اند، تشکر و برای آن‌ها دعا کرد.

این مبلغ وهابی سعودی در ویدیوئی، از این تاجران نام برد و گفت که موشک‌هایی که این تاجران فرستاده‌اند در عملیات شکست محاصره حلب موسوم به «حماسه بزرگ حلب» استفاده خواهد شد.

اسامی تاجران حامی تروریست که برخی از آن‌ها سوری هستند، به شرح زیر است: «ابو صطیف از حلب سوریه،و ابو النور از ادلب، ابو الخیر  مجهول الهویه، أبو محمد من القصیم تاجر سعودی، گروهی از تجار ریاض عربستان موسوم به أخوه الاسلام (برادران مسلمان)، أبو أحمد از کویت و ابو الجود از کشور قطر».

بنا به اعترافات محیسنی، تجار نام برده شده بیش از ۱۰۰ موشک «فیل» را در اختیار تروریست‌ها در حلب سوریه گذاشته‌اند و علاوه بر این به تروریستها کمک‌های مالی فرستاده‌اند.

سرکرده شرعی ائتلاف جیش الفتح در ارتباط با عملیات اخیر تروریست‌ها در غرب حلب گفت که این عملیات دو اسم دارد، «غزوه اهل سنت و دومی غزوه ابو عمر سراقب که این تروریست در اولین عملیات تروریست‌ها برای شکست محاصره حلب کشته شد.

محیسنی همچنین از ترکیه به دلیل حمایت از تروریست‌ها و مداوای آن‌ها در بیمارستان‌های آن و تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.