کد خبر : 120437
تاریخ انتشار : جمعه 28 اکتبر 2016 - 15:03

متخلفان فساد ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان مجازات شوند

متخلفان فساد ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان مجازات شوند

امام جمعه شبستر در خصوص فساد ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:ز مسئولین میخواهیم خاطیان را به اشدمجازات محکوم نمایند وباید دقت شود که ما مدیون امام وشهدا هستیم وروزی خواهد رسید که خون شهدا گریبان گیر متخلفین می شود.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به صفاتی که انسان بایدآنها را از خود دور کند گفت:ضعف،ناسپاس ،طمعکار و عجول بودن از صفاتی است که انسان باید پرهیز نماید وطمع دررسیدن به مال ودنیا وحسادت اشتباه است.
وی اظهار کرد:دنیا درحال گذر است ومارا به طرف آخرت می برد وهر روز عمر ما کم شده و به طرف قبر ،قیامت وعالم برزخ نزدیک می شویم و  درعالم قیامت دیگر انسان ازاین دنیا کوچ کرده و امکان جبران وجود ندارد .

محمدزاده با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی ابراز داشت: بر اساس گفته های مادر این شهید نوجوان، حسین دانش آموز درس خوان وزرنگی بود واز درس فرار نمی کرد و وقتی جنگ شروع شد  حسین آرام وقرار نداشت و به هر نحوی بود به جبهه رفت و به شهادت رسید و امام خمینی(ره) در مورد این شهید فرمود:رهبر ما ان طفل ۱۳ساله بود که نارنجک رابه کمر بست.

وی اضافه کرد:تمام دانش آموزان و پدران و مادران باید شهید فهیمده ها و بالازاده ها را الگوی تربیتی خود قرار دهند و باید روحیه شهادت طلبی درجوانان پرورش یابد وباید این جایگاه حفظ شود .

امام جمعه شبستر با اشاره به در پیش بودن راهیپمایی ۱۳ آبان از اقشار مختلف مردم و خصوصا دانش آموزان دعوت کرد با حضور پرشور خود در این راهپیمایی «شعار مرگ برآمریکا»سردهند .

وی با بیان اینکه   کینه های آمریکا تمام شدنی نیست تصریح کرد:آمریکا درهرکجا قدم گذاشته چیزی جز بدبختی،فتنه وفساد بجای نگذاشته است وقتی رهبر معظم انقلاب گفتند که به مذاکرات خوش بین نیستم ،مسئولین نباید به مذاکرات می رفتند.

محمدزاده عنوان کرد: دشمنان بدانند که دستورات رهبری خط قرمز رهبری است و هرکس خطوط قرمز را رعایت نکند مردم در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد و ما مسئولی می خواهیم که درخط رهبری باشد و هرکس از خط هبری خارج شود مرتد است.

وی ادامه داد:و رهبری برای سعادت این ملت تلاش می کنند و  آنهایی که فکرشان منحرف شده وبه مردم خیانت می کنتد توبه کنند واگر توبه نکند خداوند آنهارا خوار خواهد کرد واکر برنگردند انها نشان می دهند که خط فتنه گرهارا ادامه می دهند وباید دقت شود.

امام جمعه شبستر با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: باید در واردات مالی ،علمی وفرهنگی دقت شود چرا که دشمن می خواهد فرهنگ خودرا به ما نفوذ دهدو در بحث اقتصاد مقاومتی باید دشمنان بدانند آن روز که این ملت درمقابل لایحه کاپیتلاسیون ایسادند امروز نیز از خط رهبری امام شهدا جدانخواهند شد ودرمقابل تمام توطئه ها ایستادگی خواهند کرد.

وی با اشاره بهفساد ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و پایمال کردن حقوق فرهنگیان خاطرنشان کرد:از مسئولین میخواهیم خاطیان را به اشدمجازات محکوم نمایند وباید دقت شود که ما مدیون امام وشهدا هستیم وروزی خواهد رسید که خون شهدا گریبان گیر متخلفین می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.