کد خبر : 119796
تاریخ انتشار : جمعه 21 اکتبر 2016 - 22:45

امام جمعه صوفیان:

بی عدالتی ها را در سازمان ملل مشاهده می کنیم

بی عدالتی ها را در سازمان ملل مشاهده می کنیم

امام جمعه صوفیان گفت:در سازمان ملل، دم از حقوق شهروندی می زنند به طوری که خودشان ازهر ظلمی علیه کشورهای مظلوم فروگذاری نمی کنند.

img_7350-590x332-1-1به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با اشاره به شخصیت امام سجاد(ع) و نقش آنحضرت در قیام امام حسین(ع)گفت:خداوند امام سجاد(ع)را زنده نگه داشت تا در کنار عمه هایش واقعه کربلا را تعریف و تفسیر کنند و نگذارد بنی امیه نهضت امام حسین(ع)را دفن کند.

وی ادامه داد:او باید ناظر و شاهد شهادت عزیزان خود می شد تا پیام آور عاشورا می شد و آنحضرت به جد و با تمام دقت این موضوع را مدیریت کرد.

امام جمعه صوفیان با اشاره به فرا رسیدن روز آمار و برنامه ریزی بر لزوم توجه به این امر تاکید کرده و افزود:بررسی دقیق آمار از اهمیت بالایی برخوردار هست زیرا برنامه ریزی های آتی کشور و شهرستان با توجه به آن پیش خواهد رفت و  مردم شهر ما نیز باید در موضوع سرشماری نفوس و مسکن همکاری بیشتری داشته باشند.

مردانی پور با اشاره به روز تاسیس سازمان ملل ابراز داشت :در این سازمان دم از حقوق شهروندی می زنند به طوری که خودشان ازهر ظلمی علیه کشورهای مظلوم فروگذاری نمی کنند.

وی اضافه کرد:امام خمینی (ره) در خصوص سازمان ملل فرمودند:سازمان ملل خادم و مجری مقاصد ابرقدرتهاست و برای خودشان حق وتو قرار داده اند که هر چیزی که مخالف با رای خودشان است کنار می گذارند و مقام معظم رهبری در این باره گفته اند اگر حق وتو خوب است برای کل کشورهای اسلامی یک حق وتو قرار دهند.و ما امروز این بی عدالتی ها را در سازمان ملل مشاهده می کنیم که بارشوه عربستان سعودی را از لیست سیاه کودک کشان خارج کردند.

امام جمعه صوفیان با اشاره  به انتخابات آمریکا  اظهارداشت:مشاجرات و مناظرات هیلاری کیلینتون و دونالد ترامپ به یک شبه کمدی نزدیک تر است تا رساندن اهدافشان به مردم ،واقعا تاسف بار است که یکی از این دونفر در کشوری که مدعی حقوق بشر و دموکراسی و اخلاق است رییس جمهور می شود.

مردانی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به فرارسیدن فصل سرما از عموم مردم خواست تا الگوی مصرف خود را اصلاح کرده و از اسراف پرهیز نمایند تا مشکلی پیش نیاید.
خطیب جمعه صوفیان در پایان ضمن  تبریک هفته تربیت بدنی و ضرورت ورزش و تحرک خاطرنشان کرد:ورزش سبب شادی و نشاط و سلامتی می شود و باید ورزش های همگانی افزایش یابد و انجام دادن این امر مستلزم حمایت مسئولین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.