کد خبر : 119718
تاریخ انتشار : جمعه 21 اکتبر 2016 - 10:42

استاندار آذربایجان شرقی:

بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع فعالیت عمرانی در بخش سلامت آذربایجان‌شرقی انجام شد

بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع فعالیت عمرانی در بخش سلامت آذربایجان‌شرقی انجام شد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع کار عمرانی در بخش سلامت در دولت یازدهم صورت گرفته است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌شرقی که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دولت یازدهم با تمام وجود موظف به ارائه گزارش به مردم به عنوان صاحبان انقلاب و نظام هستند. این ارائه گزارش به‌عنوان گزارش شش دوازدهم و اهداف سال ۹۵ بوده و تا پایان سال بخش‌های دیگر این ستاد نیز برگزار می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه گزارش ستاد اقتصاد مقاومتی در سه بخش تنظیم شده است، ادامه داد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان قانع به ابلاغ برش دستگاه‌های مرکزی نبوده و فراتر از این مسئله انجام وظیفه کرده و برش سند تدبیر و توسعه استان ارائه داده است.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در حال تحولی اساسی است که در تأمین سلامت مردم قدم‌هایی مهمی برداشته شده است.

جبارزاده همچنین ادامه داد: بحث بیمه و پوشش همگانی نیز از جمله اتفاقات مهمی در دولت یازدهم بود که موجب رضایت همگانی شده است.

استاندار آذربایجان شرقی از ارتقای خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و بهداشتی در استان خبر داد و گفت:  ۳۰۰ هزار مترمربع در سطح استان در بخش سلامت، کار عمرانی صورت گرفته که باید از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ارگان موفق در سه سال اخیر یاد کرد.

وی همچنین در ادامه به شرکت‌های توزیع برق استان اشاره کرد و گفت: این شرکت‌ها درحال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر مدیریت مصرف هستند که در حال انجام صرفه جویی نزدیک ۵۰ مگاواتی از جمله این اقدام هستند.

 وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم توسعه صنعتی در استان اتفاق افتد باید تأمین برق مورد نیاز صورت گیرد و حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات برق را باید در استان تأمین  کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات عمرانی برای پروژه‌ها ابلاغ نشده است، ادامه داد: تمامی منابع فقط منابع بودجه‌ای نیست که این مسئله را آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و دانشگاه علوم پزشکی با جذب کمک‌های مردمی ثابت کردند.

جبارزاده با اشاره به اینکه میراث فرهنگی تاکنون توانسته ۵۰ درصد پروژه های خود را در شش ماهه نخست امسال عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: برای تحقق همه پروژه ها نیازمند منابع مردمی و توجه به بخش خصوصی است که باید در این راستا تلاش های خود افزایش دهد.

وی همچنین ادامه داد: دولت مکلف است تا با تمام توان خود به یاری واحدهای تولیدی و صنایع دستی بپردازد که در این راه هر کمکی از دست دولت برآید دریغ نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار تدوین گزارش برای تبریز ۲۰۱۸ از سوی سازمان میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.